להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

קן צרעות מבוץ

קן צרעות מבוץ – הדברה, טיפול ופינוי

הצרעה שבונה את קינה מבוץ נקראת טייחת שחורת חזה, והיא נוהגת לבנות את הקינים בנישות מקורות ומוגנות מגשם ומקרינה ישירה של השמש, כגון קירות ותקרות באזורים עירוניים. קן צרעות מבוץ נמצא בדרך כלל גם ליד חומרי הגלם לבניית הקן – מים ובוץ.

בתוך קן הצרעות מאחסנת הצרעה כמה עכבישים אותם היא שיתקה עם העוקץ שלה. על העכביש האחרון שהיא הביאה, היא מטילה ביצה ואז אוטמת את הקן. הזחלים שיבקעו מהביצה ימצאו את מזונם בעכבישים. בתוך תא הבוץ מתגלמים הזחלים ורק אז הם פורצים את איטום הבוץ ויוצאים החוצה. הטייחת שחורת החזה אינה מסוכנת לבני אדם, אך צריך להיזהר שלא לנסות לתפוס אותה בצורה יזומה בכפות הידיים. לכן, אם גיליתם קן צרעות שעשוי מבוץ בקרבתכם, הרימו אלינו טלפון ותוך שעה מדביר מוסמך יגיע אליכם לטיפול מקצועי בקן.

 

הזמינו טיפול בקן צרעות שנבנה מבוץ דרכנו!
סילוק קן צרעות שבנוי מבוץ מחיר מבצע מ-250 ₪
שימוש בחומרי הדברה מאושרים
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מידית מהיום להיום

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

קן צרעות מבוץ

הדברת קן צרעות מבוץ – מה השיטה המומלצת?

הצרעה המקננת בקני בוץ אמנם אינה מסוכנת, אבל קן הבוץ שלה עלול להיות מצע לכל מיני טפילים וחיידקים שמתיישבים בו, או דבורים שמגיעות אליו כדי לקנן שם, כשהקן כבר נטוש.

זו הסיבה שיש להדביר את קני הבוץ של הצרעות ולסלק את המפגע מאזורי מגורים. אחת הדרכים להדברת צרעות המקננות בתוך קני בוץ, היא ריסוס קן צרעות מבוץ באמצעות חומרים כימיים הגורמים למותן של הצרעות. מדובר בתרסיסים המותרים לשימוש למדבירים בלבד.

הריסוס יעשה רק בשעות החשכה כשהצרעות חוזרות לקן הבוץ שלהן. מכיוון שמדובר בחומרים רעילים, יש לפנות מהאזור בני אדם וחיות. קיים גם תרסיס דבק, אשר מדביק את כנפיהן של הצרעות ואז הן אינן יכולות להזין את המלכה ולטפל בצאצאים.

 

איך לטפל בקן צרעות מבוץ?

גיליתם קן צרעות עשוי בוץ במרפסת, בתקרה או בארגז התריסים? אל תנסו להרוס אותו בעצמכם! זה מסוכן, גם כשמדובר בצרעות שאינן מסוכנות לבני אדם. צרעות מאוימות עלולות להיות מאוד תוקפניות, וצריך לקחת בחשבון שבכל קן בוץ כזה יש מאות או אלפי צרעות.

הטיפול הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות זה להזמין מדביר מוסמך שיודע איך לטפל בקן צרעות עם 100% הצלחה, ככה שהבעיה לא תחזור. המדביר יגיע בשעות הערב, והוא חייב להגיע עם חליפת מגן. כאמור הטיפול בקן הבוץ יעשה באמצעות ריסוס, או של חומר נוזלי או מוקצף. ריסוס זו שיטה שמתאימה לקן מבוץ שהגישה אליו נוחה. בגלל שקני הבוץ ממוקמים בגובה, לא תמיד מבחינים בהם בהתחלה.

כאשר הגישה אל קן הבוץ אינה קלה, למשל בתוך גג רעפים, אפשר לפזר רעל. במקרה כזה המדביר משתמש במקל מיוחד באמצעותו הוא מפזר את הרעל. עוד שיטה היא פיזור מלכודת רעל, על ידי בשר מורעל. הצרעות לוקחות את הבשר המורעל לתוך קן הבוץ והוא ידביק את כל הצרעות, כולל את המלכה. זו שיטה שמתאימה למקרים שיודעים שהקן נמצא בתוך שטח הבית, אך לא יודעים את מיקומו המדויק.

 

איך נראות צרעות שבונות קן מבוץ?

אם מצאתם קן שעשוי בוץ, סביר להניח שהאחראית לו היא הצרעה הטייחת. היא מגלגלת בוץ לצורת כדור, אותו היא נושאת לקן שלה כדי לבנות אותו. כך תזהו אותה:

צבע: שחור

מחושים: שחורים

אגן: צר, ארוך ובצבע צהוב

רגליים: צהובות-שחורות

 

איזה צרעות יש בקן עשוי בוץ

 

איפה לחפש קן צרעות בוץ?

קני הבוץ נוטים לצוץ בסביבה ביתית, לכן סביר להניח שתמצאו את הקן ממש על הבית שלכם. בדרך כלל הצרעה תבחר בקיר מחוספס או שיש בו חריצים, מכיוון שיהיה לה קל יותר להצמיד אליו את הבוץ, לכן חפשו תחילה בקירות עם שפכטל או בריקים. הקדישו את רוב המאמצים לאזורים שמחופים על ידי גג או שלא מגיע אליהם אור שמש וגשם. אם תראו תצורה שנראית כאילו היא עשויה מטיט ושיש לה פתח אחד, זה ככל הנראה קן הבוץ. מומלץ לחפש גם בחלונות.

 

כמה צרעות יש בקן בוץ?

תתפלאו לגלות שהתשובה היא צרעה בוגרת אחת. על אף שהקן עשוי להיראות גדול יחסית עבור צרעה בודדה, גודלו הוא כדי לאפשר לה להכניס אליו כמה שיותר עכבישים. לכל אורכו ורוחבו יש בו כמה תאים, ולכל תא הצרעה מכניסה גופה של עכביש ששיתקה. על העכביש היא מטילה ביצה, וככל שיש לה יותר תאים, כך יהיו בקן יותר ביצים. בסופו של דבר הזחלים שיבקעו מהביצים יהפכו לצרעות זכרים או נקבות, כשהנקבות ימשיכו להקים קינים נוספים בסביבתכם.

 

פינוי קן צרעות מבוץ – השלב האחרון בהדברה

כחלק מהעבודה, המדביר חייב לוודא שכל הצרעות הושמדו. לאחר מכן, חשוב לאטום את קן הבוץ. אחרת, ברגע שמלכה אחרת תאתר את מקום המסתור הזה, היא תקים שם קן חדש. בהדברה של קן צרעות בוץ הוא הסימן לכך שמדובר בצרעת טייחת, וכל הטיפול הנוסף הנדרש להיעשות לאחר מכן, נעשה על ידי המדביר שמכיר את סוג הצרעות הזה ומוסמך לטפל בבעיה שכזו.

אנחנו ב-SOS צרעות מתמחים בהדברת צרעות ובטיפול בקיני הבוץ שלהן. אתם מוזמנים לפנות אלינו, אנחנו עושים את כל הטיפול בקן הבוץ באופן מקצועי וזהיר. לאחר שהצרעות שותקו באמצעות ריסוס של חומר הדברה על הקן, אנו מגרדים את הבוץ ממקומו ומסירים את הקן.

 

עבודות שבוצעו על ידי SOS צרעות להדברת קינים של צרעות מבוץ

סוג העבודה מחיר
הדברת צרעה טייחת – בגלל שלא מדובר בצרעה מסוכנת עלות ההדברה שלה אינה גבוהה. ההדברה כוללת גם את פירוק הקן.  

250 ₪

הדברת קן בוץ שמוקם בחלון – הצרעות הקימו קן בוץ בין התריסים. הקן רוסס ולאחר בדיקה שכל הצרעות מתות, הקן פונה. 350 ₪
הדברת קן בוץ בתוך חריץ שהיה בקיר – ההדברה נעשתה באמצעות ריסוס. לאחר מכן גורדו שאריות הבוץ מתוך הקיר. החריץ נאטם על ידי קצף פוליאוריתן כדי שהבעיה לא תחזור על עצמה בהמשך. 450 ₪
הדברה של קן צרעות עשוי בוץ בתוך מזגן – היחידה החיצונית של המזגן הייתה בגובה של שני מטר, כך שלא הייתה בעיית גישה. הקן הודבר באמצעות מאבקת ולאחר שכל הצרעות חוסלו, שאריות הבוץ גורדו ופונו. 400 ₪

 

דילוג לתוכן