להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

קן צרעות בפרגולה

מה עושים כשמוצאים קן צרעות בפרגולה – פתרונות בהתאמה מלאה

מדוע צרעות מקימות קו בפרגולה, כיצד מזהים את קן הצרעות, מה עושים כשמגלים אותו ולמי פונים כדי להרחיק את קן הצרעות מהפרגולה? תשובות לשאלות אלו ונוספות כאן לפניכם.

 

הזמינו הדברה נגד צרעות בפרגולה כולל חיסול הקן
סילוק קן צרעות מהפרגולה מחיר מבצע מ-250 ₪
שימוש בחומרי הדברה מאושרים
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מידית מהיום להיום

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

קן צרעות בפרגולה

מדוע הצרעות נמשכות לפרגולה?

הפרגולה מושכת אליה לא מעט צרעות, הבוחרות לבנות בה את הקן. החריצים הקטנים שבפרגולה, המסתור שאותו מגלות הצרעות וגם העובדה שמדובר במקום גבוה, שרחוק מבני אדם וסכנות של ממש עבורן, כל אלה ועוד הופכים את הפרגולה למוקד משיכה לצרעות, שמוצאות בו מרחב בטוח מכל סכנה וגם שטח שהוא נוח. קן צרעות בפרגולה הוא תופעה נפוצה בדיוק מסיבות אלו, אך מכיוון שמדובר באלמנט שקרוב אליה ונמצא בסביבת ביתנו ובעיקר בגינה שלנו, חשוב לדאוג להרחיק את הקן מאותה פרגולה, וגם כמה שיותר מהר. אנו מציעים לכם הדברת צרעות עם מדבירים מקצועיים ומנוסים, שיגיעו ישירות אליכם וירחיקו, בזהירות ובמהירות, את קן הצרעות שזיהו בפרגולה. כך תוכלו אתם, ובני הבית שלכם, לשוב לשגרת היום יום מבלי לחשוש מחוסר הנוחות וגם מהסכנה שמביאות אתן הצרעות.

 

כיצד מאתרים קן צרעות בפרגולה?

כדי לאתר קן של צרעות בפרגולה חשוב לנסות ולהתחקות אחר מסלול התעופה שלהן. לא תמיד מזהים את קן הצרעות עצמו, שכן הוא יכול להסתתר בין חריצי לוחות העץ של הפרגולה או שאר האלמנטים שלה, ולכן איתור מסלול התעופה יכול גם הוא לעזור. אם זיהיתם כמות גדולה של צרעות, המתעופפות בסמוך לפרגולה שלכם או אפילו בחצר עצמה, הסיכוי שנמצא שם קן הוא גבוה מאד ומצריך התנהלות נכונה. אם קיים חשש שאכן ישנו קן צרעות בפרגולה, חשוב להקפיד לסגור את חלונות הבית כדי למנוע את כניסתן של הצרעות אליו ולהזעיק, וכמה שיותר מהר, את המדביר.

קן גדול של צרעות מתחת לגג של פרגולה לפני הפינוי

צרעות בפרגולה

 

באילו שיטות מדבירים קן צרעות שמסתתר בפרגולה?

לאחר איתור קן הצרעות, בהתאם לסימנים ולכל הרמזים שבמקום, יפעל המדביר באופן הבא:

1. הרחקת קן הצרעות מהפרגולה בזהירות רבה. מדביר מקצועי ומיומן יידע כיצד להתמודד עם המשימה הלא פשוטה הזו ולהוציא בבטחה את קן הצרעות מאותו מקום, כחלק מהרחקת הצרעות כולן מהחצר שלכם.

2. מכיוון שסביר שיש כמות גדולה של צרעות באזור עצמו, ישתמש המדביר בפיתיון מיוחד כדי לתפוס את כל הצרעות בבת אחת. בנוסף, ייעזר גם בריסוס, המותאם לסוגי צרעות. מדובר על ריסוס צרעות בפרגולה בעל רמת רעילות נמוכה, המותר לשימוש ונמצא תחת פיקוח המשרד להגנת הסביבה.

3. לאחר הרחקת קן הצרעות וגם הדברתן, ידאג המדביר לאטום את אותו חלק בפרגולה, היכן שהוקם הקן, ויעשה זאת בעזרת קצף פוליאוריטן מיוחד. כך יבטיח המדביר שהצרעות לא יחזרו לשם ויקימו קן נוסף בעתיד.

 

זיהיתם קן של צרעות בפרגולה שלכם? SOS צרעות היא הכתובת הנכונה!

זיהיתם קן של צרעות בפרגולה שלכם או כמות רבה של צרעות בחצר, שיכולה להעיד גם על הימצאות אותו קן? זה הזמן לקרוא למומחים. SOS צרעות ישמחו להגיע אליכם ולהציע לכם טיפול צרעות בפרגולה, תוך שמירה על כל כללי הבטיחות.

דילוג לתוכן