להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

איך להרוס קן צרעות

איך להרוס קן צרעות?

צרעה היא בעל חיים מסוכן. אמנם היא תתקוף אדם רק אם היא תרגיש מאוימת על-ידיו, אבל באופן טבעי אף אחד ואף אחת לא רוצים לחיות עם צרעות אצלם בבית (או במשרד, בחנות וכו'). בהתאם חשוב להזמין מיד איש מקצוע שיודע איך להרוס קן צרעות. אנחנו מטפלים במפגע החמור הזה עם תהליך עבודה מסודר שכולל 4 שלבים.

 

לא יודעים איך הורסים קן צרעות? פנו אלינו!
הריסת קן צרעות לפי שלבים
 מחיר מ-250 ₪
ייעוץ עם מדביר צרעות על מניעת חזרת הצרעות
רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו:
053-352-5204

איך להרוס קן צרעות

 

איך לחסל קן צרעות

 

שלב 1: איתור המיקום המדויק של הקן

מדביר מנוסה שיודע איך להרוס קן צרעות יאתר את המיקום המדויק שלו בהתאם לתנועת הצרעות. בהקשר זה חשוב לציין שבמקרים רבים האדם שאצלו בבית התנחלו המזיקים הללו, לא יודע איפה הצרעות בנו את הקן, ולמעשה גם לא כדאי להתקרב למקום כדי לנסות להבין איפה הוא נמצא. כשאדם מתקרב אל צרעה היא תרגיש מאוימת וכאמור עלולה לעקוץ (וגם יותר מפעם אחת: בניגוד לדבורה, צרעה לא מתה מיד אחרי שהיא עוקצת ויכולה לחזור על הפעולה המכאיבה פעמים רבות!).

 

איך הורסים קן צרעות בחלון

 

שלב 2: חיסול הצרעות

השלב השני הוא הדברת קן צרעות על ידי מדביר. שלב זה מתבצע ברוב רובם של המקרים בשעות הערב, מפני שבשעות היום חלק גדול מהצרעות בכלל לא נמצאות בקן (אלא ב"עבודה", כלומר איסוף המזון עבור המלכה והשומרות). התשובה לשאלה איך להרוס קן צרעות קטן היא בעזרת קצף שכולל חומר הדברה מתאים או באמצעות נוזל. כשהקן גדול יחסית או נמצא בשטח נרחב אפשר להשתמש באיבוק – אבקה שכוללת רעל נגד צרעות ואשר מפוזרת באמצעות מוט ארוך. פתרון זה מתאים גם למקרים שבהם הנגישות לקן מוגבלת. אם לא ניתן לאתר את המיקום המדויק של הקן או שאין שום גישה אליו, הדרך היעילה היא פיזור פיתיונות מורעלים שהצרעות ייקחו אל הקן וכך כולן ימותו.

 

שלב 3: ניתוק הקן והריסתו

אחרי הריסוס או האיבוק, וכשכל הצרעות מתות, חשוב גם לפרק את הקן עצמו – כדי שלא ישמש בית לצרעות אחרות. גם את הפעולה הזו מבצע כמובן מומחה שיודע איך להרוס קן צרעות, גם כשהוא במקום מאתגר – למשל בתוך ארגז של תריס גלילה או כשמדובר על סילוק קן צרעות מהמזגן. במידת צורך יתבצע פירוק של חלקי החלון או התריס ולאחר מכן ריסוס נוסף שיחסל גם את ביצי הצרעות.

 

שלב אחרון: המלצות למניעת בניית קן צרעות חדש

אחרי שמבינים איך להרוס קן צרעות קטן וגם גדול, יש עוד פעולה חיונית: מניעת הגעת צרעות אחרות לאותו מקום שמן הסתם נתפש כאטרקטיבי על ידי בעל חיים זה (שמחפש בעיקר מחסה בטוח). בהתאם תקבלו מהמדביר שביצע עבורכם את חיסול קן הצרעות גם המלצות לאיטום טוב יותר של המזגן, ארגז התריס, הקיר או כל מקום אחר ששימש כקן לצרעות.

 

כללי זהירות לפני שהורסים קן צרעות

1. לבשו חליפת מגן: אם אין לכם חליפת הגנה מקצועית, לבשו בגדים כמה שיותר עבים שיכסו את כל חלקי גופכם ולא יאפשרו חדירה של עוקץ.

2. אל תשתמשו בסולם: אם הקן נמצא במקום גבוה, עדיף שלא תעלו על סולם כדי להסיר אותו. כאשר הצרעות יתעופפו סביבכם אתם כמעט בוודאות תיפלו ממנו. במקרה שכזה עדיף להזמין מדביר.

3. הרחקת ילדים ובעלי חיים: במיוחד כשמשתמשים בחומרי הדברה, עליכם לוודא שהילדים וחיות המחמד שלכם נמצאים בתוך הבית. הזהירו גם את השכנים.

4. יצירת תוכנית בריחה: לפני שתוקפים, צריך לוודא שיהיה גם איך לסגת במידת הצורך, לכן חשוב לבדוק מה הדרך הקצרה ביותר לתוך הבית ולפנות אותה כך שלא יהיו בה מכשולים.

 

מתי כדאי לחסל קן צרעות?

הזמן הנכון לחיסול הקן הוא מיד עם היווצרותו – כבר בעונת האביב. אז יהיו בו הרבה פחות צרעות מאשר בקיץ, ולכן הפעולה הזו תהיה פחות מסוכנת. בעונת החורף אתם תמצאו קנים נטושים, אותם אפשר לחסל בלי שום בעיה, אך גם במקרה שכזה מומלץ קודם כל להתייעץ עם מדביר. תוכלו למשל לשלוח אלינו תמונה של הקן דרך הוואטסאפ, ואנחנו נעזור לכם לדעת האם יתכן שהקן כבר לא פעיל.

 

תשובות לשאלות נפוצות

icon

במקרים נדירים עקיצת צרעה עלולה לגרום למוות – כשלאדם שנעקץ יש אלרגיה לחומרים שבארס של הצרעה. בכל מקרה לא כדאי כמובן להסתכן אלא להזמין באופן מידי מומחה שיודע איך להרוס קן צרעות .

icon

רוב הצרעות בונות את הקן שלהן באביב או בתחילת הקיץ. בהתאם בתקופה זו של השנה חשוב להיות ערניים במיוחד.

icon

בקן קטן יכולות לחיות כמה עשרות צרעות. בקן גדול – כמה מאות ויש בעולם גם קיני ענק של עד 10,000 צרעות.
דילוג לתוכן