להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

הרחקת קן צרעות

הרחקת קן צרעות כולל הדברה – שירות בפריסה ארצית רחבה

איך מרחיקים צרעות מהבית או מהגינה וכמה עולה להזמין מדביר לצורך הרחקת קן צרעות? כל התשובות כאן.

אף אחד לא רוצה לגלות שיש בבית או בגינה שלו קן צרעות, אך זה קורה כמעט לכל אחד בשלב כזה או אחר. הצרעות מגיחות בתקופת האביב ונשארות עד לסוף הקיץ, אך אל תחשבו שהן יעלמו לחלוטין כשתסתיים התקופה החמה. המלכה של הקן רק תיכנס לתרדמת חורף, ובאביב הבא תזכו לראות קן צרעות נוסף במיקום חדש ושיהיה פעיל לא פחות מקודמו. לכן ברגע שאתם רואים אפילו צרעה אחת בסביבתכם, כדאי מאוד להזמין מדביר מטעם SOS הדברה לצורך הרחקת קן צרעות. אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ תוך שעה אחת בלבד, ומדבירים ומפנים קני צרעות ביעילות מרבית, במחיר זול ועם אחריות למשך חצי שנה. הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר ואנחנו כבר בדרך אליכם.

 

איך להרחיק צרעות מהגינה או מהבית?
אנחנו יודעים! הדברת צרעות מקצועית כולל פינוי הקן
הרחקת קן צרעות מכל גובה מחיר מ-250 ₪
ניטור הקן, ריסוס, פירוק הקן ופינוי
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בארץ

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הרחקת קן צרעות

האם אפשר להרחיק צרעות?

צרעה היא לא יצור פחדן, ולמעשה היא מאוד תוקפנית. כל מי שינסה לאיים על הקן שלה יותקף על ידי צוות שלם של צרעות, ואם אתם אלרגיים לארס הצרעות זה עלול להיות מסכן חיים עבורכם. כדי להרחיק צרעות בבטחה צריך להזמין מדביר מומלץ שמומחה לצרעות, שמכיר את דפוסי ההתנהגות של כל סוגי הצרעות שבארץ ושיודע כיצד להדביר כל אחת מהן ולפנות את הקן שלה. ללא כל אלה, שיטות ביתיות להרחקת צרעות רק יסייעו למנוע מהן להתקרב אליכם לזמן מה, אך הקן שלהן עדיין יהיה פעיל בסביבתכם ואתם עדיין תהיו בסכנה.

מדביר לפני ביצוע הרחקת צרעות במחסן

הרחקת צרעות מהמחסן באמצעות ריסוס

 

איך להרחיק צרעות מהבית?

כדי לוודא שלא יהיה לכם קן צרעות בבית, עליכם למעשה לנטרל כל אתר אפשרי להקמת קן. מלכת הצרעות תחפש מקום שבו תוכל להיות מוגנת ומוסתרת, שיהיה חמים ונעים ושיהיו בקרבתו מקורות מים ומזון. בבית היא תמצא מקומות שכאלה בסדקים בקירות, בכיסי חלונות, בארגזי תריס גלילה, בעליית הגג וכדומה. לכן יש לאטום סדקים, להתקין רשתות בחלונות ולנקות מדי פעם אזורים שאינכם נמצאים בהם בדרך כלל ברחבי הבית. אנחנו נוכל לעזור לכם על ידי זיהוי כל אותם המקומות ואיטום חריצים בקירות בעזרת קצף פוליאוריטן.

 

איך להרחיק צרעות מהגינה?

מהגינה קצת קשה יותר להרחיק צרעות, מכיוון שהן יכולות להגיע מכל מקום בלי שתשימו לב, אך זה לא בלתי אפשרי. לשם כך תצטרכו את עזרתו של מדביר צרעות מומלץ, כשאנחנו נוכל להציב בגינתכם מלכודות שימנעו מצרעות להתעופף בה בחופשיות בחיפוש אחר מזון. אם יש קן של צרעות בגינה כמובן שצריך יהיה להדביר ולפנות אותו, ונעשה זאת בלי שום בעיה, אפילו אם מיקום הקן אינו ידוע לכם. הדבר החשוב הוא לטפל בבעיה בזמן, לפני הסתיו, מכיוון שאז אמנם קן הצרעות יפסיק לתפקד, אך המלכה תמצא מקום חדש להקים בו קן, ואתם תסבלו מאותה הבעיה בדיוק גם בשנה הבאה.

 

כמה עולה הרחקת צרעות?

כשאנחנו מגיעים לבצע הדברה נגד צרעות אנו גם מספקים שירותי מניעה והרחקה במידת הצורך. אם צריך לאטום חריצים בקירות שעלולים להוות מקום מושלם להקמת קן צרעות, נעשה זאת, ונוכל להתריע אתכם בנוגע לכל אזור בבית ובחצר שעלול להיות מזמין לצרעות. נייעץ לכם להציב במלכודות במקומות מסוימים ובמקרים אחרים ניתן לכם כלים מעשיים שיסייעו לכם לדעת איפה לחפש קני צרעות במידה שיחזרו עוד בהמשך. כך או כך, אם במשך חצי שנה לאחר ההדברה אכן חזרו צרעות לאזור שבו הדברנו אותן, אנחנו נחזור אליכם להדברה נוספת בחינם. המחיר של כל השירותים האלה יחדיו נע בין 250-700 ₪, בהתאם למורכבות העבודה – האם מיקומו של הקן ידוע, האם הוא נמצא בגובה, האם יש אליו גישה וכדומה.

דילוג לתוכן