להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

הדברת צרעות בחיפה

הדברת צרעות בחיפה מהיום להיום במחיר משתלם

מה צריך לעשות אם מוצאים קן של צרעות, מה לעשות אם לא מוצאים אותו, איך המדביר מטפל בצרעות ובקן וכמה עולה הדברת צרעות בחיפה? את כל התשובות תמצאו כאן.

צרעה היא חרק מעופף שאף אחד לא רוצה להיתקל בו מתוך חשש מוצדק לעקיצה. הצרעות לא יהססו לעקוץ אתכם אם ירגישו שאתם מאיימים על הקן שלהן, ואם הן הקימו אחד בסביבתכם, מומלץ מאוד להדביר אותו לפני שהן יתחילו להרגיש מאוימות. אנחנו בחברת SOS צרעות זמינים עבורכם 24 שעות ביממה להדברה מידית, ורק אצלנו תקבלו מחיר משתלם במיוחד על שירותי הדברה נגד צרעות בחיפה. הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר (ללא התחייבות) ונוכל להיות אצלכם עוד היום – תוך פחות משעה.

 

הזמינו מדביר צרעות בחיפה עם ניסיון מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בחיפה – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות בחיפה

מה לעשות אם מוצאים קן צרעות בחיפה?

דבר ראשון וחשוב מאוד – אל תנסו להיפטר מהקן בכוחות עצמכם; אל תנסו לשרוף אותו, אל תנסו לחבוט בו ואל תנסו להפיל אותו בשום צורה. כל אלו רק יגרמו להמוני צרעות לצאת מתוכו ולנסות לעקוץ אתכם, וזה עלול להיות מסוכן מאוד אם אתם אלרגיים לארס הצרעות. אם מצאתם את הקן, הזמינו אותנו מיד ונוכל לבצע עבורכם הדברת צרעות מאחר שאיננו צריכים לחפש את הקן בעצמנו. אתם למעשה חסכתם לעצמכם במחיר ההדברה, ואם אתם לא יודעים איפה הקן מומלץ שתנסו לחפש קן צרעות לבד לפני שאתם מזמינים אותנו. גם אם לא תצליחו, אל תדאגו. אנחנו תמיד מוצאים את קן הצרעות שמסתתר בבית או בחצר ומדבירים אותו על המקום.

 

הדברת קן צרעות עם סולם בחיפה

 

איך מדביר צרעות בחיפה נפטר מהקן?

אם יש צרעות שמתעופפות בסביבה, תהיו בטוחים שיש גם קן שמכיל עוד מאות כאלה. הקן למעשה הוקם עקב הימצאות של מלכה שלא הודברה בעונה הקודמת, ולכן חובה להיפטר ממנה כי כשיגיע הסתיו היא תיכנס לתרדמת ובאביב תקים קן חדש בסביבה. על כן המטרה העיקרית של מדביר צרעות בחיפה היא לחסל את המלכה, ואת זה אפשר לעשות רק על ידי הדברת הקן באופן ישיר. אנחנו עושים זאת על ידי ריסוס או איבוק – בהתאם למיקום הקן – ולשיטות הדברת הצרעות שלנו יש יעילות של 100% הצלחה. אחרי ההדברה כמובן שאנחנו מפנים את הקן מהאזור, ואתם מקבלים מאיתנו אחריות לחצי שנה – אם הצרעות חוזרות, אנחנו נחזור בחינם כדי להדביר אותן שוב.

 

כמה משלמים על הדברת צרעות בחיפה?

הדברה נגד צרעות לא דומה לשום סוג אחר של הדברה שראיתם. כאן אנחנו צריכים לעטות על עצמנו ציוד מגן שימנע את האפשרות שהצרעות יעקצו אותנו, ולעיתים קרובות ההדברה מתבצעת בגובה ועלולה להיות מסוכנת, על אף השימוש בציוד מגן. אפשרות שכזו כמובן מייקרת את עלות ההדברה, וכך גם הצורך לחפש את הקן אם אינכם יודעים איפה הקן נמצא. אז כמה עולה ריסוס צרעות סטנדרטי ומה העלות של טיפול מתקדם בצרעות? הכנו לכם טבלה קטנה שתראה לכם את העלויות שגבינו על עבודות שביצענו בעבר בעיר שלכם.

איפה מצאנו קן צרעות? איך התבצעה ההדברה מה עלות ההדברה
הדברת קן צרעות באדמה בשכונת כרמל צרפתי בחיפה

הלקוחות חיפשו את קן הצרעות ולא מצאו אותו, עד שהגענו וגילינו להם שהצרעות יוצאות מהאדמה.

כל מה שהיה צריך לעשות זה לרסס את הקן שבאדמה, כשחומר ההדברה חודר לתוכו ומגיע עד למלכה ומחסל אותה. 300 ₪
הדברת קן צרעות במזגן חיצוני בשכונת קרית שפרינצק בחיפה

המזגן היה בקומה רביעית ולא הייתה גישה נוחה להדברתו דרך הבית.

השתמשנו בסולם ובמוט מאריך כדי לאבק את הצרעות שבתוך המזגן. 500 ₪
הדברת קן של צרעות בקיר בשכונת ואדי סאליב בחיפה

הצרעות הקימו קן בקיר חיצוני של בניין ישן, בתוך חריץ שהיה קיים בקיר.

ההדברה נעשתה דרך החלון ובריסוס. הצלחנו לגרד את הקן ולפנות את השאריות שלו, וגם דאגנו לסתום את החריץ הקיים עם קצף פוליאוריתן כך שהבעיה לא תחזור על עצמה. 450 ₪
סילוק קן צרעות מעץ בשכונת שמבור בחיפה

קן של צרעה פלכית היה על עץ באזור מגורים והדיירים דרשו לפנות אותו.

בעזרת סולם הדברנו את הקן על ידי ריסוס, ופינינו אותו מהאזור ללא שום בעיות. 450 ₪

 

דילוג לתוכן