להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

קן צרעות בקיר

קן צרעות בקיר – פתרון מידי ומקצועי לסכנה

הביטוי 'קן צרעות' מתאר מקום מסוכן במיוחד שכדאי מאוד להתרחק ממנו. כשהביטוי הופך למציאות, ומתגלה קן צרעות בקיר, המשרד, החנות או כל מבנה אחר, אי אפשר כמובן להתרחק. בהתאם הפתרון הנכון הוא לחסל את הקן כדי לא להיחשף לסכנת עקיצות כואבות (ובמקרים של אלרגיה גם מסכנות חיים!). חיסול קן צרעות שנבנה בתוך קיר הוא משימה מורכבת שמחייבת בקיאות וניסיון – אנחנו מבטיחים וגם מקיימים טיפול מידי ומקצועי בקן, כך שתוכלו לחזור לישון בשקט.

 

הזמינו שירות של טיפול בקן צרעות בקיר
מחיר מציאה מ-250 ₪
טיפול בדבורים וצרעות בקירות
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בארץ

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

קן צרעות בקיר

 

איך יודעים שיש קן צרעות בקיר?

צרעות הן חיות חברתיות והקיום שלהן מתבסס על שיתוף פעולה וחלוקת תפקידים (מלכה, פועלות, שומרות). לצורך זה הן זקוקות לקן, שבו הן גם יוכלו להרגיש בטוחות, להטיל ביצים ולגדל את הדור הבא. כשבקיר מסוים יש חור התוצאה היא מחסה מושלם עבור הצרעות. גם סדק או חריץ מאפשרים לצרעות לבנות קן. בדרך כלל הקמת הקן מתחילה באביב, ובקיץ הקן מגיע לשיא גודלו. בהתאם חשוב מאוד לגלות ערנות כבר בסוף החורף, כשהטמפרטורות מתחילות לעלות.

כשהקן נסתר מהעין, הסימן המובהק ביותר לכך שכן יש קן צרעות בקיר הוא נוכחות קבועה של צרעות בנקודה מסוימת. אם אתם רואים רק צרעה אחת ליד הקיר, ייתכן שעדיין אין קן ושהיא בוחנת את ההיתכנות של הקמתו. אם יש יותר מצרעה אחת – זה הזמן להזמין הדברת צרעות מקצועית.

 

קן צרעות בקיר של מחסן

 

מה עושים כשיש קן דבורים בקיר?

חשוב להדגיש שיש הבדל משמעותי מאוד בין קן של צרעות לבין קן דבורים בקיר. ההבדל הוא גם ברמת הסיכון וגם באופן הטיפול. צרעות יכולות לעקוץ בני אדם בלי למות מיד, בעוד דבורה מאבדת את החיים מיד לאחר שהיא מאבדת את העוקץ. כתוצאה מכך, למרות שגם דבורים וגם צרעות יעקצו רק כשהן מרגישות מאוימות, הסיכוי להיעקץ ע"י צרעה גדול יותר.

מבחינת אופן הטיפול, צרעות לא מועילות לאדם ולכן קיני צרעות פשוט מחוסלים. לעומת זאת את הדבורים חשוב מאוד לשמר – "אם דבורים ייעלמו מכדור הארץ, המין האנושי יוכל לחיות רק עוד 4 שנים", אמר פעם אלברט איינשטיין, ומרבית החוקרים מסכימים שלדבורים יש תפקיד קריטי באספקת מזון לבני אדם. בהתאם אם מתגלה בקיר קן דבורים הן יישאבו באמצעות מכשיר מיוחד שלא הורג אותן, ויועברו לכוורת מסודרת.

 

טיפול בקן צרעות גדול על הקיר של הבניין

קן צרעות על הקיר של הבניין

 

הזמינו שירות של פינוי קן צרעות בקיר רק ממומחים

כל ניסיון לפנות קן של צרעות מקיר עלול להסתיים בעקיצות כואבות – של צרעות רבות. הסיבה לכך היא שהפינוי נתפס ע"י הצרעות כהתקפה עליהן, וכשהן מאוימות הן כאמור מגיבות בדרך היחידה שהן מכירות: עקיצה.

מדבירים מנוסים שיודעים איך מפנים קן צרעות בקירות יבצעו את המשימה כשהם ממוגנים היטב ואחרי שנקטו באמצעי זהירות. למעשה, קודם כל יחוסלו הצרעות ורק לאחר מכן יתבצע פינוי הקן.

 

איך מתבצעת הדברת קן צרעות בקיר?

בדרך כלל כשקן הצרעות נבנה בתוך קיר, הנגישות אליו לא מוגבלת ולכן שיטת הפעולה שתיבחר תהיה ריסוס (פירוט בפסקה הבאה). כדאי לדעת שישנם מקרים שבהם לא ידוע מיקומו של הקן, ובמצב כזה האופציה המומלצת היא פיזור רעל. הרעל יוטמן בתוך נתחי בשר משום שהצרעות הן קרניבוריות. כל צרעה שתאתר נתח בשר תמהר להביא אותו אל הקן, כך שתוך זמן לא רב כל הצרעות יורעלו מהבשר – וימותו. כשמבצעים הדברה של קן צרעות בקירות בריסוס, התוצאות מידיות.

 

ריסוס קן צרעות בקירות – כל האפשרויות

השיטה הנפוצה ביותר של הדברת קיני צרעות היא כאמור ריסוס. אפשרות אחת של ריסוס קן צרעות בקירות היא שימוש בחומר נוזלי שממית את הצרעות, ואופציה שנייה היא ריסוס קצף (שגם כן גורם למוות של כל צרעה שבאה איתו במגע). הבחירה ביניהן היא בהתאם לגודל הקן ולמאפיינים הספציפיים של הקיר, והמדבירים שלנו יודעים איך לפטל בקן צרעות בדרך היעילה ביותר במקרה הספציפי שלכם. למשל, אם המיקום של הקן בקיר מקשה על הגישה, ניתן להיעזר במוט מיוחד ולבצע את הריסוס. ישנה גם אפשרות להשתמש במעין תרסיס דבק שגורם לכנפיים של הצרעות להידבק לגוף (מפני שצרעה שלא יכולה לעוף, תמות).

 

איך לטפל בקן צרעות בקיר אחרי הריסוס?

הריסוס ממית כאמור את כל הצרעות שבקן, אבל בכך עדיין לא הושלם הטיפול במפגע. הצוותים המיומנים של SOS צרעות יפנו מהמקום את הפגרים של הצרעות, יוודאו שאף צרעה לא נותרה בחיים ויפרקו את הקן שבקיר. בנוסף כולל טיפול בקן צרעות בקיר גם ניקוי של המקום ובפרט אם היו בו למשל פגרי עכבישים או חרקים אחרים שהצרעות אכלו.

 

איך להיפטר מקן צרעות בקיר לתמיד?

אחרי שאתם מבינים איך נפטרים מקן צרעות בקיר ביעילות ובמהירות, השלב הבא הוא להבין איך מונעים מצרעות אחרות להקים אצלכם קן, ובמילים אחרות – איך נפטרים מהן אחת ולתמיד. על מנת לעזור לכם חלק מהשירות שלנו הוא ייעוץ מקצועי לגבי איטום חורים, סדקים וחריצים בקירות שמושכים אליהם צרעות. למעשה נבחן את המצב בכל רחבי הבית, המשרד וכו', ונאתר כל נקודת תורפה שעלולה להפוך לקן – כך שתוכלו לישון בשקט באמת.

icon

בשעות היום רוב הצרעות לא נמצאות בקן אלא מתעופפות כדי לחפש מזון. בהתאם התזמון הנכון להדברת קן צרעות בתוך קיר הוא בשעות הערב – ואנחנו נגיע בזמן זה.

icon

חומרי ההדברה שבהם אנחנו משתמשים קיבלו את כל האישורים והם בטוחים לחלוטין. יחד עם זאת על-מנת שלא להיחשף לצרעות בזמן חיסול הקן, כדאי כמובן להימנע מלשהות בקרבת הקיר הנגוע.

icon

לא. מלכודת מאפשרת לכידת צרעה בודדת, אבל לא יעילה כשיש מספר גדול של צרעות.

icon

כן, במקרים כאלה השירות יתבצע בעזרת סנפלינג או מנוף.
דילוג לתוכן