להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

הדברת צרעות בבאר שבע

הדברת צרעות בבאר שבע מכל גובה במחיר משתלם

למה ישנה עדיפות להדביר את קן הצרעות בשעות הערב, האם הקן יעלם לבד גם אם לא יטפלו בו וכמה עולה הדברת צרעות בבאר שבע? בואו לגלות את כל התשובות לשאלות האלה.

כל אחד עלול להיתקל בצרעות בחודשי האביב והקיץ, וברגע שמתרחש מפגש שכזה, סביר להניח שעולה בכם פחד וחשש מכך שתעקצו. דעו לכם שגם הצרעה מפחדת מכם, והמטרה העיקרית שלה היא להגן על הקן, לכן אם היא תרגיש שאתם מאיימים עליה או על הקן שלה בכל צורה, היא בהחלט תנסה לעקוץ מספר פעמים. מומלץ שתתרחקו ממנה ומהקן שלה ושתזמינו אותנו – חברת SOS צרעות – ואנחנו נגיע תוך שעה או אפילו פחות. רק אנחנו עושים הדברת צרעות בבאר שבע במחיר משתלם באמת, כשנאתר את הקן, נדביר אותו על המקום, נפנה אותו מהאזור וניתן לכם אחריות למשך חצי שנה על ההדברה. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת שלא תרצו לפספס – ללא התחייבות.

 

הזמינו מדביר צרעות בבאר שבע עם המלצות מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בבאר שבע – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות בבאר שבע

קן צרעות בבאר שבע לא יעלם ללא טיפול

מאחר שהצרעות פעילות רק בעונות החמות של השנה, רבים משערים שבסוף הקיץ אפשר פשוט להניח לצרעות ולקן ולחכות שייעלמו לבד. אכן בסתיו ובחורף לא תראו עוד צרעות, אך זה לא אומר שהבעיה נפתרה. הקן אמנם יפסיק להיות פעיל, אך בפועל המלכה תעבור למקום מסתור בסביבתו ותיכנס שם לתרדמת חורף. ברגע שתתעורר באביב היא תחפש מקום חדש להקים בו קן, וכך זה יחזור על עצמו עד שתטפלו בבעיה על ידי הזמנת הדברת צרעות מקצועית עם מדביר מוסמך. עד שלא תדבירו את הקן, תהיו בטוחים שתראו עוד ועוד קני צרעות מדי שנה, והצרעות לא יפסיקו להתעופף בסביבתכם. הפתרון היחידי הוא לסלק את הקן הקיים ולחסל את המלכה – רק כך תבטיחו שלא יהיו עוד צרעות בהמשך.

 

הדברת קן צרעות בבאר שבע

 

מדביר צרעות בבאר שבע – זמין 24/7

ישנה חשיבות רבה לזמינות מידית וסביב השעון של מדביר מומלץ לצרעות. ראשית, אם הצרעות נמצאות באזור מגורים הן מהוות סכנה לכל מי שחי בסביבת הקן שלהן, ואנשים שאלרגיים נמצאים אף בסכנת חיים. שנית, העדיפות היא תמיד לבצע הרחקת קן צרעות בשעות הערב, משום שאז כל הצרעות מתאספות בתוכו מאחר שאינן פעילות במהלך החשיכה. מדביר צרעות בבאר שבע יוכל להדביר כך את כל הצרעות בבת אחת ולפנות את הקן ללא שום סכנה, אך גם אם נדרשת הדברה מידית באמצע היום, כמובן שזה אפשרי. אנחנו נדריך אתכם כיצד לפעול על מנת שלא תהיה לכם שום סכנה בזמן ההדברה.

 

כמה עולה הדברת צרעות בבאר שבע?

לכל חברת הדברה יש את השיקולים שלה בעת מתן הצעת מחיר, והם כוללים לא רק את מורכבות העבודה שצריכה להתבצע, אלא בין היתר גם את מרחק הנסיעה עד ללקוח. אצלנו אפשר לצמצם את עלות ההדברה באופן משמעותי מכיוון שאנחנו עובדים באופן קבוע בסביבת באר שבע והדרום, ולכן גם לא צריך לחכות הרבה עד שנגיע. אז כמה עולה ריסוס צרעות ופינוי הקן? הנה כמה דוגמאות להדברות שכבר עשינו בעבר בעירכם והמחירים שגבינו עליהן:

איפה היה קן של צרעות איך טופל הקן המחיר לטיפול – כולל אחריות
קן צרעות במזגן בשכונה ה' בבאר שבע

הצרעות הקימו קן בתוך היחידה החיצונית של המזגן, מתחת לחלון.

מאחר שהייתה גישה למזגן ישירות מהחלון, הטיפול נעשה משם ללא שום בעיה בעזרת ריסוס. 400 ₪
קן צרעות מתחת לגג בשכונה א' בבאר שבע

נמצא קן צרעות מתחת לגג רעפים בבית פרטי.

ריססנו את הצרעות בשעות הערב על מנת שכולן יחוסלו כשהן בקן, ופינינו אותו מהאזור לאחר שווידאנו שכולן מתות. 450 ₪
קן צרעות על קיר בשכונה ט' בבאר שבע

נמצא קן של צרעה טייחת שחורת חזה על קיר חיצוני של בית פרטי.

מאחר שהיה מדובר בקן גדול מאוד, הדברנו אותו בעזרת ריסוס. 400 ₪
הדברת קן צרעות בחלון בשכונה ג' בבאר שבע

הצרעות התמקמו בתוך כיס החלון.

ריססנו באופן ממוקד את הקן ולאחר מכן גירדנו את השאריות שלו ופינינו את כל הלכלוך מכיס החלון. 350 ₪

 

דילוג לתוכן