להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

פינוי קן צרעות

פינוי קן צרעות מכל מקום וגובה – מתחייבים להצלחה

האם חובה לפנות קן צרעות ומה בנוגע לקן שאין בו צרעות פעילות, האם ניתן לפנות קן צרעות מבלי להדביר את הצרעות שבתוכו, איך מפנים את הקן וכמה עולה פינוי קן צרעות? כל התשובות מחכות לכם כאן.

צרעות הן מסוכנות, מפחידות ולא רצויות בשום מקום, לכן כשמוצאים קן צרעות כמובן שחוששים, אך כל עוד אנחנו בסביבה, באמת שאין סיבה. חברת SOS צרעות נחלצת לעזרתכם בפינוי קני צרעות, לא משנה איפה אתם נמצאים בארץ ולא משנה מתי – אנחנו נוכל להיות אצלכם תוך שעה. רק הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר, ותגלו כמה זול זה לפנות קן צרעות – כולל הדברה ואחריות!

 

יש לכם קן צרעות בבית או בגינה? אנחנו נפנה אותו!
פינוי ופירוק קן צרעות עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול בקן צרעות בגובה עם סולם או מוט
סגירת חורים של קן צרעות שהיה בתוך קיר באמצעות קצף פוליאוריטן
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מיידית מהיום להיום

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

פינוי קן צרעות

למה צריך לפנות את קן הצרעות?

הימצאותו של קן צרעות פעיל מהווה סכנה לכל מי שנמצא בסביבתו – במיוחד אם הקן נמצא במקום כלשהו בתוך הבית או במחסן למשל. ברגע שבו הצרעות שבקן ירגישו מאוימות הן מיד יתקפו את כל מי שיראו סביבן, ועבור מי שאלרגי זה עלול להיות מסוכן מאוד. אך גם אם הקן לא מאוכלס צריך לפנות אותו, אם הוא נמצא למשל במקומות שבהם הוא עלול ליצור בעיות. לדוגמה, אם יש לכם צרעות במזגן, פינוי ופירוק הקן נדרש על מנת שיהיה לכם אוויר נקי יותר לנשימה, וכן כדי שלא יהיה עצם זר בתוך המזגן שיוכל להזיק למדחס או לחסום את הצינורות.

 

בתמונה ניתן לראות קן צרעות גדול לאחר פינוי

קן צרעות לאחר פינוי

 

איך מוודאים האם קן הצרעות פעיל?

אתם לא צריכים להתקרב לקן כדי לוודא האם יש בו צרעות או לא, כי אתם פשוט תראו אותן מתעופפות סביבו, יוצאות ונכנסות אליו ובאופן כללי שומרות עליו מפני אויבים אפשריים, שאתם נכללים בהם. אם מנגד הקן ריק לחלוטין ואין סביבו אפילו צרעה אחת, יתכן שזהו קן נטוש שכבר היה פעיל בשנה שעברה וכעת אין בו כלל פעילות, אך יתכן גם שאתם בודקים את הקן בלילה וכל הצרעות ישנות בתוכו. אנחנו מציעים לכם שלא להסתכן ולבדוק את העניין בעצמכם, כי אם תנסו להזיז את הקן ובכל זאת יצאו ממנו צרעות, אתם בוודאות תסבלו מעקיצות רבות.

 

פינוי ופירוק קן צרעות בבית

 

האם אפשר לפנות קן צרעות ללא הדברה?

כל עוד הקן פעיל, אין שום דרך לפנות אותו מבלי להדביר את הצרעות שבתוכו. בניגוד לדבורים, אותן אסור להדביר ויש להעביר את הקן שלהן למקום אחר או לטיפול של דבוראי, הצרעות אינן מוגנות על פי חוק והן תוקפניות אף יותר מדבורי דבש. על אף שאנחנו לובשים על עצמנו לבוש מיוחד, עדיין מדובר בעבודה מסוכנת מאוד, במיוחד אם צריך לפנות קן מגובה גבוה. לכן צריך לחסל את כל הצרעות לפני שמפנים את הקן, על מנת לוודא שהפינוי יעשה כהלכה וללא שום סכנה למדביר או לכל אדם אחר שנמצא בסביבה.

 

איך מפנים קן צרעות

 

איך לפנות קן צרעות כמו שצריך?

כפי שאתם מבינים, לפני שמפנים את הקן צריך קודם כל להדביר את הצרעות שבתוכו. על מנת שנוודא שאנחנו מחסלים את כל הצרעות, ההעדפה שלנו היא לבצע את העבודה הזו בשעות הערב או בשעות הבוקר המוקדמות, מכיוון שבזמנים אלו כל הצרעות נמצאות בתוך הקן, וכך אפשר לבצע הדברת צרעות ולפנות את הקן ביעילות. אחרי שחיסלנו את כל הצרעות ווידאנו שאין כל סכנה נוספת, אנחנו ממש מגרדים את הקן ממקומו ומסלקים אותו מהאזור, יחד עם כל הצרעות המתות וכמובן – המלכה. העלות הבסיסית לפינוי קן צרעות כולל הדברת צרעות נעה בין 250-400 ₪ – כולל אחריות.

דילוג לתוכן