להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מה הורג צרעות

מה הורג צרעות ואיך מדבירים מחסלים אותן?

איך הורגים צרעות, כיצד נמנעים מהעקיצה שלהן בזמן ההדברה ואיזה חומר הוא המומלץ ביותר לחיסול צרעות? אנחנו בחברת SOS צרעות מזמינים אתכם לגלות את כל התשובות לשאלות האלה.

לאנשים רבים אין בעיה למעוך ג'וקים או לנסות לשפוך חומץ תפוחים לתוך קן נמלים, אך הרבה מרגישים אמיצים גם מול צרעות, וחבל שכך. הצרעות הן מבין המזיקים המסוכנים ביותר שאתם יכולים להתמודד איתן, והן כלל לא משחקות משחקים. אם הן ירגישו שאתם מאיימים עליהן הן לא יחששו לתקוף, לכן כדאי להיעזר אך ורק במדביר מקצועי שיטפל בהן. המדביר ידע בדיוק מה הורג צרעות בהתאם למקרה הספציפי שלכם, ויטפל בקן כולו ולא רק בצרעה בודדת פה ושם. אחרי הביקור שלו לא תצטרכו עוד לחשוש מפני הצרעות, ותקבלו גם אחריות על ההדברה, כך שאתם באמת רק מרוויחים.

 

מה הורג צרעות ואיך להיפטר מהן ביעילות?
ריסוס נגד צרעות עם אחריות
 מחיר מ-250 ₪
שימוש בתכשירי הדברה מאושרים ובטוחים
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מידית מהיום להיום

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

מה הורג צרעות

מה הורג צרעות – כל השיטות האפשריות

קיימות שלל שיטות לטיפול בקני צרעות:

√ השקיית הקן בחומר הדברה: זוהי פעולה שרק מדביר עם רישיון מוסמך לבצע, ובשיטה זו המטרה היא לחסל את קן הצרעות כולו בטיפול אחד.

√ איבוק הקן: האיבוק מהווה פחות סכנה בריאותית, אולם משתמשים בשיטה זו רק כאשר הצרעות אינן מהוות סכנה מידית לאנשים שסביבתן או אם הקן נמצא באדמה.

√ ריסוס נרחב: אם הדברת צרעות נעשתה בשעה שבה עדיין יש צרעות שמתעופפות בחוץ, אפשר לרסס ברחבי החצר. עם זאת יש להיזהר שלא לפגוע בצמחים, מאחר שחומר ההדברה עלול לפגוע בהם. העדיפות היא לריסוס באזורי פתחים שמובילים לתוך הבית.

√ מלכודות עם פיתיונות: כשלא ניתן לאתר את הקן, שיטת הפעולה הטובה ביותר היא הצבת מלכודות עם פיתיונות. הצרעות נמשכות למלכודות, נתפסות בתוכן ולא יכולות לברוח. זה אמנם לא יפתור את הבעיה באופן מוחלט כי הקן עדיין יהיה קיים ופעיל, אך זה יחסוך מכם את הצרעות שמתעופפות מעל ראשכם.

 

איך להרוג צרעות מבלי להסתכן בעקיצה?

אצל הצרעות אין רחמים, ואם הן מרגישות שמישהו או משהו מהווים סכנה לקן שלהן, הן מיד יתקפו אותו. שלא כמו דבורים, ברגע שצרעה עוקצת היא לא מתה, ועל כן כל צרעה יכולה לעקוץ מספר פעמים. הצרעות הן גם תוקפניות מאוד, לכן כל ניסיון של ריסוס נגד צרעות יגרום להן מיד להיכנס למצב התקפה. כשצרעה אחת תעקוץ אתכם היא תשחרר כימיקלים שיעזרו לצרעות אחרות לזהות אתכם, על מנת שיוכלו כולן יחדיו להגן על הקן מפניכם.

לכן אין דרך בטוחה להתמודד עם צרעות פרט לעטיית לבוש מגן שמקיף את כל חלקי הגוף. סביר להניח שאין ברשותכם ציוד שכזה, ומומלץ מאוד שלא תנסו לאלתר אותו. אנחנו מגיעים אליכם מוכנים עם ציוד מגן מקצועי וחומרי ההדברה הנדרשים לפינוי קן צרעות ולטיפול בצרעות עצמן, ומבצעים את העבודה על הצד הטוב ביותר, מבלי לסכן אתכם או אחרים.

 

איזה קוטל צרעות הוא המומלץ ביותר?

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, המשרד להגנת הסביבה אישר רק 2 תכשירים לשימוש נגד צרעות, ושניהם מותרים לשימוש למדבירים בלבד:

1. דיפטרון א'.ס'. – הוא נוזל שמכיל Etofenprox 10.0%, piperonyl butoxide 20.0%.

2. צרעון – אירוסול שמכיל piperonyl butoxide 0.85%, cypermethrin 0.09%, tetramethrin 0.18%.

פרט לכך אין להסתמך על חומר נגד צרעות שתיקנו בעצמכם או שתכינו בבית, מאחר שאתם רק תסכנו את עצמכם בעקיצות עקב הדברה לא מקצועית או בחשיפה לחומרים מזיקים שלא לצורך. זכרו שעם צרעות לא מתעסקים. השאירו את העבודה הזו למדבירים מנוסים ומקצועיים, וכמו שאומרים – אל תנסו את זה בבית.

דילוג לתוכן