להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מדביר צרעות ברמת גן

מדביר צרעות ברמת גן כולל פינוי הקן 

אחד המעופפים שאנשים הכי חוששים ממנו הוא הצרעות ובצדק. עקיצה של צרעות מסוימות עלולה להביא למצב אלרגני מסוכן אצל חלק מהאנשים. מכיוון שהצרעות שוהות באזורים של בני אדם ומקימות את הקינים שלהן בחלקים מגוונים במבנה של בתים ובחצרות, הן מהוות סיכון דיי גדול. אם פגשתם בחצר הבית או בחלון ביתכם צרעה, כנראה שמסתתר אצלכם קן במקום מסוים ויש להזמין הדברת צרעות ברמת גן שתאתר אותו ותשמיד אותו.

 

הזמינו הדברת צרעות ברמת גן מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום ברמת גן – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות ברמת גן

 

הדברת צרעות ברמת גן לפי סוג הצרעה

בישראל ידוע כי יש ארבעה סוגים של צרעות ולכל צרעה יש את הסימנים הייחודיים לה. לפי סוג הצרעה, ניתן לדעת על אורח חייה והאזור שבו הקן שלה נמצא. מדביר צרעות ברמת גן יחפש את הצרעות שראיתם בחצר או בבית, יזהה את סוגן ולפי הסוג ידע היכן לחפש את הקן ואיך לבצע הרחקת קן צרעות והדברה מתאימה. המידע הזה חשוב גם לביטחונו של המדביר וגם כדי להיפטר מהצרעות.

 

מקומות בהם צרעות בוחרות להקים קינים ושיטות ההדברה המתאימות

√ צרעות המסתתרות באדמה ליד עץ ששתלתם בגינת הבית

אם מסתובבות לכם צרעות בחצר, יכול להיות שתמצאו אותן בתוך חור באדמה בסמוך לעץ עם גזע עבה. לרוב מדובר בצרעה הגרמנית המייצרת קן הדומה לכדור נייר גדול והיא טומנת אותו בתוך בורות וכוכים באדמה. מדביר מקצועי שיגיע אליכם יזהה את סוג הצרעה, ימצא את הקן ויבצע את ההדברה רק בשעות הערב או בשעות המאוד מוקדמות של הבוקר כאשר כל הצרעות נמצאות בתוך הקן. הדברה של צרעה גרמנית מתבצעת על ידי ריסוס עם חומר שמכיל פיפרוניל בוטוקסיד המאושר לשימוש על ידי מדבירים מוסמכים.

 

√ צרעות שבנו קן על קיר הטיח החיצוני של הבית

אם ראיתם גוש בגוון בטון או גוון של בוץ על הטיח של הבית וצרעות מסתובבות בקרבתו, הרי שמצאתם קן של צרעה טייחת. פינוי קן צרעות של צרעה מסוג זה מתחיל בריסוס ישירות אל הקן. מטרת הריסוס הוא לשתק את הצרעות ולא להרוג אותן משום שהצרעה הטייחת אינה מזיקה לאדם, אך אנחנו גם לא מעוניינים בה בקרבתנו. לאחר הריסוס, יגרד המדביר את הקן ממקומו. יש מדבירים שיציעו לכם גם את השיטה של לכידת המכלה על ידי מלכודות וחיסול הקן כתוצאה מכך.

 

√ צרעות שבנו קן מתחת לגג הרעפים בבית

עוד מקום אהוב על צרעות ובמיוחד על הצרעה הפלכית, הוא גג הבית והחלק של החגורה שעליה מורכב הגג והרעפים. הקן של הצרעה הפלכית נראה כמו מטריה הפוכה והוא דיי גדול. את הצרעות הללו נרצה ללא ספק להדביר מהסיבה שהן נושכות ועלולות לגרום לתגובה אלרגית. המדביר יבצע ריסוס רעיל בעזרת מאבקת טלסקופית בשעות הערב המאוחרות כאשר כל הצרעות בקן ולאחר מכן יסיר את הקן בעדינות.

 

√ קן צרעות שהוקם בארגז התריסים או המזגן

ארגז התריסים והמזגן הם כוכים חמימים ולחים שאהובים מאוד על הצרעה המזרחית או בשמה המוכר יותר, הדבור. צרעות אלו מסוכנות ולכן כאשר אתם רואים צרעות שמסתובבות ליד החלון ללא הפסקה או שאתם חשים כי המזגן לא מבצע את פעולתו באופן תקין, מומלץ להביא מדביר שיבדוק האם מסתתר במקומות אלו קן צרעות. פעולת ההדברה בתוך מזגן או ארגז תריסים מחייבת עבודה מדויקת. תחילה ילבש המדביר בגדי מיגון, יפתח את ארגז הגלילה או חלקים שניתנים לפתיחה במזגן ויבצע ריסוס ממוקד עד שכל הצרעות ימותו. רק לאחר מכן ינקה את התריס או המזגן ויפרק את הקן.

 

מדביר צרעות ברמת גן – דוגמאות לטיפולים עם 100% הצלחה

טיפול בקן צרעות מתבצע בצורה יסודית ועם כללי בטיחות ברורים. המדביר שיגיע אליכם יתחיל לבצע הדברת צרעות רק לאחר שהוא לבש בגדי מיגון שמגנים על גופו ופניו. לאחר מכן, יבצע המדביר זיהוי של הצרעה ויחפש את הקן שלה לפי המאפיינים שלה. השלב הבא יהיה ריסוס הקן. הריסוס מתבצע על מנת לוודא שהצרעות לא נשארות חיות בזמן שמפנים את הקן. בכל קריאת שירות להדברת קן צרעות יש להתאים את ביצוע העבודה למקום שבו מסתתר הקן. הכנו עבורכם טבלה המפרטת את אופן הטיפול ועלות טיפול ממוצעת אצלנו בחרת SOS צרעות.

מה מדבירים אופן הטיפול עלות ממוצעת
הרחקת קן של צרעה מזרחית מארון החשמל שבחצר הבית המדביר שהגיע למקום זיהה שמדובר בצרעה מזרחית ומצא כי הצרעות הולכות וחוזרות לאזור של ארון החשמל. המדביר לבש חליפת מיגון, ניתק את החשמל כדי למנוע קצר והחל בריסוס הקן שבארון החשמל. לאחר שווידא כי הצרעות מתו, הוציא את הקן הגדול אל שקית אטומה. 450 ₪
ריסוס צרעות ברמת גן בחצר הבית בחצר הבית היו צרעות הולכות וחוזרות, אך המדביר לא מצא קן. ככל הנראה הקן כנראה היה אצל השכנים. במקרה זה דאג המדביר לבצע ריסוס על הצרעות שנמצאו בחצר וביקש מבעל הבית לעדכן את השכן בהימצאות קן בשטח שלו שכדאי להדביר. 350 ₪
השמדת קן של צרעה גרמנית באדמה המדביר הגיע לבית קרקע שבו הקן הסתתר באדמה בצמוד לעץ. המדביר זיהה שמדובר בצרעה גרמנית. הקן היה דיי חשוף בין העץ לאדמה. בעזרת ריסוס המדביר נטרל את הצרעות והוציא את הקן 400 ₪

אם יש לכם חשד לקן צרעות באזור הבית שלכם, אל תהססו והתקשרו למדבירים המקצועיים שלנו ב-SOS צרעות.

דילוג לתוכן