להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מדביר צרעות בפתח תקווה

הדברת צרעות בפתח תקווה – מענה בהתאמה מלאה

מה עושים כשמגלים צרעות בפתח תקווה, אילו שיטות הדברה מוצעות כיום ולמי כדאי לפנות שיבצע את עבודת הדברת הצרעות? תשובות לשאלות אלו ונוספות, כאן, לפניכם.

העיר פתח תקווה, ובדומה לערים אחרות בארץ, סובלת ממכת צרעות, המגיעות לאזורים שונים בה וגורמות לפחד של ממש. עקיצת הצרעות איננה נעימה (בלשון המעטה) וחשוב להרחיק את הצרעות מאותו מקום שהן התגלו בו, כמה שיותר מהר. הדברת צרעות בפתח תקווה נעשית על ידי מומחים מנוסים, שכן הצרעות יכולות להתעופף באותו מקום ולשוב אליו בשנית, אם פעולת ההדברה איננה נעשית כהלכה. מסיבה זו, חשוב להיעזר בחברה מקצועית, המבצעת את הדברת הצרעות בעיר עצמה בהתאם לסוג הצרעות שהתגלו וגם בהתאם למיקומן: בחצר, באדמה, במזגן אולי או בחלון אחד מחדרי הבית. אנחנו, ב-SOS צרעות נדע כיצד להתמודד עם האתגר שבכך ולבצע הדברה בצורה יעילה ובטוחה, כדי שאלו לא ישובו אליכם בשנית.

 

הזמינו מדביר צרעות בפתח תקווה מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בפתח תקווה – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות בפתח תקווה

 

מתי כדאי לנו להזמין מדביר צרעות בפתח תקווה

הצרעות יכולות להופיע במקומות שונים בפתח תקווה ופעמים רבות נגלה אותן בסמוך לבית. במקרים מסוימים הן יכולות אפילו להגיע אל המזגן שלכם (חודרות אליו בשל פתח באחד הצינורות) ולעיתים הן בונות את הקן, כפי שקורה לא מעט, ממש על אדן החלון. לפעמים נזהה את הצרעות בפתח תקווה בחצר או בגינה הסמוכה לבית ולעיתים נתקשה אפילו לאתר את הקן, שכן הוא מוסתר היטב. הדברת צרעות היא עסק למומחים ואם זיהיתן אותן, שמעתן אותן או אולי, ראיתם את הקן שלהן, מהרו והזמינו מדביר צרעות בפתח תקווה מיומן ומקצועי.

 

טיפול בקן צרעות ענק בשכונת שעריה בפתח תקווה

הדברת קן צרעות בפתח תקןוה

 

הדברת צרעות – איך עושים את זה בפועל?

מיקום קן הצרעות הפתרון
צרעות בחצר במידה ומזהים כמות גדולה של צרעות, משתמשים בפיתיון, המסייע בתפיסתן המהירה. בהמשך, שימוש בריסוס המותאם לפי סוג הצרעות. ריסוס זה הוא בעל רמת רעילות נמוכה ומותר לשימוש.
צרעות באדמה זיהיתם קן צרעות בפתח תקווה בסמוך לאדמה? במקרה זה ייעשה שימוש באבקה רעילה, המוחדרת על ידי מאבקת, אל פתח קן הצרעות. האבקה נדבקת לגופן של הצרעות וכך הן מפיצות אותו בכל הקן ומביאות למותן של כל הצרעות, כולל המלכה.
צרעות במזגן זיהוי קן הצרעות, שימוש בריסוס כשלב מקדים ולאחר מכן בקצף לאיטום החור, שבו נבנה הקן.
צרעות בחלון פיזור אבקת הדברה מיוחדת, הרעילה לצרעות ולאחר מכן פינוי הקן מהחלון עצמו.

 

טיפול בקן צרעות – דוגמה לטיפול שביצענו בפתח תקווה

דיירי אחד הבניינים בכפר גנים שבפתח תקווה זיהו בסמוך אליו מספר גדול מאד של צרעות. במקום מתגוררות משפחות רבות עם ילדים קטנים, ומדובר באי נוחות ובעיקר בסכנה של ממש לעוברים ולשבים. כדי להתמודד עם הבעיה הוזעקו המדבירים שלנו אל המקום עצמו והציעו את המענה הנדרש. הנה דוגמה לשלבי טיפול בקן צרעות בפתח תקווה, שעזר להרחיק את הצרעות ולהחזיר את הביטחון והשקט למקום:

שלב העבודה מה עשינו בשטח
שלב מקדים – לפני הריסוס הגענו אל הבניין שאליו נקראנו, עקבנו אחר הצרעות שזיהינו בו וכך אתרנו בקלות וגם במהירות את הקן, שאותו יש להרחיקו מהמקום. קן הצרעות היה בתוך חור צנרת מזגן של אחת הדירות, מזגן בגובה של 2 מטרים מעל הקרקע.
מתחילים בריסוס – אמצעי ההדברה היעיל ביותר לאחר שאיתרנו את הקן, ביצענו ריסוס לשם הדברת הצרעות. ריסוס צרעות בפתח תקווה הוא השלב הראשון בהרחקתן, והוא מתבסס באמצעות חומר בעל רמת רעילות נמוכה, המותר לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה (חומר מסוג צרעון או דיפטרון א'.ס').
ממשיכים להשלמות – קצף מיוחד מכיוון שהקן הוקם בתוך חור הצנרת, לאחר שלב הריסוס נעזרנו בקצף מיוחד, לצורך איתור החור ומניעת חזרת הצרעות אל המקום. זהו קצף פוליאוריטן, הידוע כמענה מושלם לשם כך המבטיח את הרחקת הצרעות משם אחת ולתמיד!

 

כמה עולים שירותי מדביר נגד צרעות בפתח תקווה?

עלות שירותי הדברת צרעות בפתח תקווה נקבעת בהתאם לכמה פרמטרים: איפה נמצא הקן של צרעות, מידת מורכבות איתורו וגם שיטת ההדברה הנבחרת (אבקה, ריסוס, פינוי הקן באופן ידני ובזהירות רבה כמובן ועוד). טווח המחירים הוא רחב והעלות היא החל מ-250 ₪.

 

מחפשים דרך להיפטר מהצרעות בפתח תקווה? זה הזמן לפנות אל המומחים!

מתגוררים בפתח תקווה? נתקלתם בסמוך לביתכם או לעסק שלכם בקן של צרעות ואתם מעוניינים לסלקו משם וכמה שיותר מהר? אנחנו ב-SOS צרעות נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את פתרון ההדברה היעיל כדי להרחיק את הצרעות וגם את הקן מביתכם הפרטי, מהחצר שלכם, מבית העסק ובעיקר מכם. לרשותכם מדבירים מקצועיים ומיומנים, שיגיעו אליכם ישירות כדי לבצע את עבודת הרחקת הצרעות והקן שלהן על הצד הטוב ביותר!

דילוג לתוכן