להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מדביר צרעות בפרדס חנה

הדברת צרעות בפרדס חנה גם מהיום להיום – רק איתנו!

קן צרעות הוא צרה צרורה. העוקץ של הצרעה, והעובדה שהיא לא מתה אחרי שהיא עוקצת, מאפשרים לה להגן על הקן – ולכן לבן אדם לא מיומן אין שום סיכוי להתמודד עם המפגע הזה בכוחות עצמו. עם ניסיון של יותר מעשר שנים ובפרט היכרות עם צרעות, אנחנו יכולים להבטיח וגם לקיים לכל מי שגילה אצלו בבית או בעסק קן צרעות טיפול מידי, יעיל ובטוח.

 

הזמינו מדביר צרעות מעכשיו לעכשיו בפרדס חנה
טיפול מקיף בצרעות
מחיר שאסור לפספס
פינוי ופירוק הקן בכל גובה
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות בפרדס חנה

הדברת קן צרעות בפרדס חנה – 3 אפשרויות

1. ריסוס – אחרי שנאתר את המיקום המדויק של קן הצרעות, נרסס אותו באמצעות ג'ל או קצף. הריסוס ממית את כל הצרעות, ולאחר מכן אפשר לפרק את הקן ולסלק אותו מהמקום.

2. איבוק – אם הקן נמצא בשטח גדול יחסית או כשהגישה אליו מוגבלת, נשתמש באיבוק. במקרה כזה אנחנו מפזרים אבקה לחיסול הצרעות באמצעות מוט מיוחד. השלב הבא הוא באופן טבעי פינוי של קן הצרעות וסילוקו.

3. פיתיונות – כשהקן נמצא במקום שאין אליו גישה, השיטה הנכונה היא פיזור פיתיונות בשר, מורעלים כמובן. הצרעות ייקחו את הבשר לקן, המלכות יאכלו ממנו וימותו וכך גם שאר החברות במושבה, והבעיה שלכם תיפתר.

 

באילו מקומות צריך לבצע הדברת צרעות בפרדס חנה?

המומחיות שלנו מאפשרת לנו להדביר צרעות בפרדס חנה בכל מקום שבו הן בחרו להקים את הקן שלהן: בעליית גג, במזגן, בארגז של תריס, בחלון, בעץ, באדמה ובחצר.

השלב הראשון של הטיפול המקצועי הוא תמיד ניטור מקיף. בדרך זו אנחנו מאתרים את המיקום המדויק של הקן, מבינים מהו היקף הבעיה (כלומר מספר הצרעות בקן) ובונים תוכנית פעולה מתאימה. בדרך כלל ההדברה תתבצע בשעות הערב, אחרי שכל הצרעות חזרו מ"יום העבודה" שלהן ונמצאות בקן.

 

איפה מוצאים מדביר צרעות בפרדס חנה שמגיע כבר היום?

קן צרעות גורם לחשש ממשי, ומוצדק. אף אחד ואף אחת לא רוצים לישון בבית שיש בו קן צרעות, וגם אם הקן "רק" בחצר עדיין הסיכון גבוה. אנחנו מודעים לכך ולכן מגיעים אל כל מי שגילה קן צרעות מהיום להיום. בנוסף לזמינות הגבוהה של מדביר צרעות, גם הטיפול בבעיה מהיר ויעיל, כך שתוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה תוך זמן קצר.

 

כמה עולה טיפול בקן צרעות בפרדס חנה?

באופן טבעי תרצו גם לדעת מהי העלות של ההדברה המקצועית של SOS צרעות. הטבלה שלפניכם מציגה מספר עבודות שביצענו בפרדס חנה בשנה האחרונה, כך שתוכלו להתרשם מהמחירים הנוחים:

השירות אופן הטיפול מחיר
הדברת צרעות בחצר של בית קפה בפרדס חנה אחרי שהלקוח הצביע על מיקום הקן, פיזרנו מעליו ישירות אבקה עם חומר הדברה וכל הצרעות מתו 300 ש"ח
הדברת צרעות במזגן בבית פרטי בכרכור הגענו במוצאי שבת והשתמשנו בקצף כדי להרוג את כל הצרעות. לאחר מכן פינינו את הקן 350 ש"ח
סילוק קן צרעות מחלון בשכונת נווה פרדסים השירות כלל ריסוס נגד הצרעות, פירוק של החלון וגירוד של כל השאריות של הקן עד לניקיון מוחלט 400 ש"ח
טיפול בקן צרעות גדול מאוד בקיר חיצוני של חנות בפרדס חנה שיטת הפעולה שנבחרה הייתה ריסוס. כשכל הצרעות מתו סילקנו את הקן והמלצנו על איטום של החור בקיר 450 ש"ח

 

דילוג לתוכן