להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מדביר צרעות במרכז

מדביר צרעות במרכז עם אחריות

צרעות באזור המרכז עלולות להקים את המושבות שלהן מוקדם יותר מאשר באזורים אחרים בארץ. עם זאת, אין סיבה לדאגה: מדביר שמכיר את סוג הצרעות, המיקום הגיאוגרפי והעונה יפתור את הבעיה!

הזמנת מדביר צרעות במרכז היא פעולה חשובה שיכולה למנוע נזק בריאותי ופגיעה באיכות החיים. עם זאת, כדאי לדעת שהחוק בישראל  מתיר הדברה תברואתית מן הסוג הזה רק בתחומי היישובים בלבד. הסיבה לכך שהיא שלצרעות יש תפקיד קריטי במטעים – כמו למשל לשמש כמדביר טבעי שטורף את אויבי השטחים החקלאיים. חוץ מזה, הצרעות לא מייצרות דבש אבל כן תורמות להאבקה של צמחים.

 

הזמינו מדביר צרעות באזור המרכז מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום באזור המרכז – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

מדביר צרעות במרכז

התפקיד של מדביר צרעות במרכז לעומת אזורים אחרים

מדביר מנוסה מזהה מהר את סוג הצרעות כדי לבחור את דרך ההתמודדות הרלוונטית. אזור המרכז המתאפיין בלחות גבוהה ובצפיפות הוא כר פורה להופעת שני סוגים שכיחים של צרעות – הצרעה הגרמנית והצרעה המזרחית – וסוג אחד פחות נפוץ שנקרא צרעת פלך. לכן, הדברה אפקטיבית שכוללת פינוי קן צרעות מחייבת התייחסות ל-3 פרמטרים שונים:

√ סוג הצרעות

√ המיקום הגיאוגרפי של הצרעות

√ העונה שבה רוצים לבצע את ההדברה

מלכת הצרעות בדרך כלל מקימה את המושבה בתקופת האביב. אבל באזור המרכז, תנאי האקלים מעודדים חלק מהצרעות להקים את המושבות מוקדם יותר – מה שמשפיע על האגרסיביות.

 

מדביר צרעות במרכז

 

מתי מזמינים הדברת צרעות במרכז?

צרעות צריך להדביר באופן יסודי ובצורה בטיחותית. החדשות הטובות הן שאם לא תוקפים את הצרעות, הסיכוי שהן יעקצו הוא יחסית נמוך. מנגד, יש לזכור שהצרעות ממשיכות לחיות גם אחרי שהן עוקצות ולכן ההרחקה שלהן חייבת להתבצע עם כלים מתאימים.

חשוב לוודא שמזמינים שירות שכולל אחריות על ההדברה. שירות הדברת צרעות במרכז רלוונטי כל השנה והחשיבות שלו עולה בחודשים אוגוסט עד אוקטובר, אז רמת האגרסיביות שלהן עולה.

 

איפה צרעות במרכז בדרך כלל מסתתרות?

זיהוי מוקדם של קן צרעות יכול למנוע מהן להתרבות. הנה כמה מקומות שבהם שכיח מאוד למצוא צרעות באזור המרכז וצריך להיות ערניים לכך:

√ בארגז תריסים של בתים פרטיים בגוש דן

√ ברווח בין פרופיל עץ של החלון לבין הקיר

√ בפתחי מזגנים או בחורים בקירות

√ בחלל שבין התקרה לגג

√ בגינה ובגג רעפים

צרעה אחת בגינה, בבית או בגג לא אומרת שיש שם גם קן שלם. לכן, צריך לבדוק בכמה צרעות בדיוק מדובר. אם רואים 3-4 צרעות באותו מקום – סביר להניח שגם הקן נמצא קרוב ושהן שם כדי לשמור עליו. בדיוק אז מתאמים שירות ייעודי של טיפול בקן צרעות ומעבירים את האחריות לידי SOS צרעות כדי להזמין עד הבית מדביר מוסמך עם רישיון.

 

צרעות: סוגי בעיות, טיפולים ומחירים אופייניים

מה הייתה הבעיה? איזה טיפול עשינו? כמה זה עלה?
קן צרעות במזגן בגובה 2 מטר ניצול הגישה נוחה כדי לבצע ריסוס צרעות במרכז הארץ בזמינות מלאה ומידית. הדברה של הצרעות, הרחקה שלהן ולאחר מכן סגירת החור עם קצף כדי שלא יחזרו 300-400 ש"ח כולל מע"מ
צרעות בגג רעפים טיפוס ושימוש במנוף כדי להגיע לנקודת המסתור של הצרעות. הדברת צרעות באמצעות אבקת רעל. שימוש במקל כדי להגיע עד הקן ולפזר את האבקה מרחוק 300-400 ש"ח להדברה ועוד 300-1,000 ש"ח עבור עבודה עם מנוף
צרעות בגינת משחקים ציבורית פיזור מלכודות עם בשר מורעל. הצרעות לוקחות את הבשר לקן, מדביקות את כל היתר וגם את המלכה 300-400 ש"ח כולל מע"מ עבור ההדברה ותוספת של 20% בגלל נגישות מוגבלת

 

דילוג לתוכן