להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מדביר צרעות במודיעין

מדביר צרעות במודיעין בזמינות גבוה ובמחיר זול

בישראל יש 4 סוגי צרעות. חלקן מקימות את הקינים שלהן באדמה וחלקן מקימות אותן באזורים גבוהים במעטפת של בתים ומבנים. כאשר מדובר על קינים בגובה, מדביר צרעות במודיעין יצטרך לבצע את עבודתו עם כלים מיוחדים, להגיע אל הקן ולהסיר אותו. מדובר על עבודה עם סיכון המחייבת זהירות ומקצועיות. אנו ב-SOS צרעות, מומחים בהדברה של צרעות גם בגובה ונוכל לעזור לכם להיפטר מהן.

 

הזמינו הדברת צרעות במודיעין מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום במודיעין – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות במודיעין

איך מדביר צרעות במודיעין מבצע הדברה בגובה?

כל הדברה בגובה תתחיל בזיהוי הקן ולאחר מכן התאמה של הציוד הנדרש כדי להדביר אותו. אם מדובר בגובה המאפשר שימוש בסולם, ישתמש המדביר בסולם טלסקופי המאפשר להגיע לגבהים של 2 מטר ועד 6 מטר, תלוי בסוג הסולם. אם מדובר בקן שנמצא במזגן חיצוני ויש אפשרות לצאת החוצה מתוך הדירה בזהירות מבלי ליפול, יבצע המדביר את עבודתו בדרך זו. המטרה של המדביר היא להגיע אל הקן בדרך הכי זהירה שיש, להדביר אותו ולאחר מכן להסיר.

 

הדברת צרעות במודיעין – ריסוס ופינוי הקן

כל העניין בביצוע הדברת צרעות במודיעין היא לא רק לרסס את הקן, אלא גם לנתק אותו ולא לאפשר חזרה של צרעות אליו. לריסוס הקן יכול להשתמש המדביר במאבקת המכילה את חומרי ההדברה, אך כדי לנתק את הקן, יהיה עליו להגיע אל המיקום. יש מדבירים שיבחרו לרסס תחילה בעזרת המאבקת מבלי להתקרב ישירות לקן ורק לאחר מכן לעלות לאזור ויש מדבירים שיעדיפו לעלות ישירות למקום ולרסס אותו יותר קרוב.

 

באילו מקומות בגובה אפשר למצוא קן של צרעות?

קן צרעות בגובה מאפיין בעיקר את הצרעה המזרחית שהיא למעשה דבור. את הקינים של צרעה מזרחית נמצא בדרך כלל בחורים במבנה, בארגז התריסים, באזור המזגן או בארון החשמל. צרעה נוספת שיכולה לאתגר את המדביר וגם היא מקימה את הקן שלה בגובה, זו הצרעה הפלכית. את הקן שלה בדרך כלל ניתן לראות מתחת לגגות או בפינות של החלונות.

 

כמה יעלה לכם להדביר קן צרעות במודיעין בגובה?

טיפול בקן צרעות בגובה הוא טיפול קצת יותר יקר מהדברת קן באדמה או הדברה של קן צרעות שלא נמצא בגובה, כי נלקחים בחשבון הסיכון שקיים בעבודה וגם המורכבות. בטבלה הבאה תוכלו להתרשם מטווח המחירים של עבודות שביצענו בגובה.

הבעיה אופן הטיפול טווח מחירים
הדברת צרעות כולל פינוי הקן בגובה 2 מטר קן הצרעות שהגענו אליו, הסתתר בתוך חור בגובה 2 מטרים בחגורה שנמצאת מתחת לגג רעפים. בחרנו לרסס את הקן בעזרת מאבקת ורק לאחר מכן לעלות ולהסיר אותו. כמובן שלאחר הסרת הקן סגרנו את החור עם קצף כדי שהצרעות לא יחזרו לבנות קן חדש. 350-450 ₪
הדברת קן של צרעות על מזגן חיצוני בדירה בקומה חמישית המזגן היה דיי נגיש והיה ניתן להגיע אליו מהחלון של הדירה. ביצענו מרחוק ריסוס צרעות על ידי מאבקת קצרה ולאחר שהקן הודבר, יצאנו אל אזור המזגן בזהירות והסרנו את הקן. 300-350 ₪
הדברת קן צרעות בחלון בקומה שישית במקרה זה קן הצרעות הסתתר בחלק העליון של החלון. ריססנו את הקן מתוך הדירה ולאחר מכן ביצענו פינוי שלו. במקרה זה לא היה צורך בעבודת סולם. היה ניתן לבצע את כל העבודה מתוך הדירה. 300-350 ₪

 

דילוג לתוכן