להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מדביר צרעות בחולון

מדביר צרעות בחולון במקומות שונים בסביבת הבית ובהתאם לסוג הצרעה

כל מי ששומע שיש צרעה בסביבה ודאי חושש ומחלק מהצרעות באמת יש סיבה לחשוש. הן עוקצות ועשויות לגרום למצב של נפיחות ואלרגיה חמורה שעשויה להביא לזיהום מסוכן. כמו כן, ברגע שצרעה אחת מרגישה מאוימת מהאדם, היא מסמנת לחברותיה להגיע ולתקוף גם. אדם עשוי למצוא עצמו תחת מתקפה של צרעות כי ניסה להיפטר מאחת מהן. הסיכון מהצרעות מביא אותנו למסקנה שחייב להיפטר מהן ומהקן שלהן באופן דחוף. במצב כזה הדברת צרעות בחולון זה הדבר הנכון לעשות.

 

הזמינו הדברת צרעות בחולון מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בחולון – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות בחולון

הדברת צרעות בחולון שיצרו קן באזור החלון

חלון הבית תמיד נמצא בתוך נישה שמעליה יש קיר ומתחתיה נמצא אדן החלון. האזור העליון של החלון הוא מקום שצרעות מאוד אוהבות להקים בו את הקן שלהן. קן הצרעות בחלון נוצר כאשר הצרעה המלכה הגיע לאזור החלון בתקופת החורף, עשתה שם את תרדמת החורף שלה ובאביב, כאשר קמה, החלה בבניית הקן שלה והולדת צרעות חדשות. הצרעות בחורף נעלמות וחוזרות שוב באביב, ולכן יכול להיות שיש אצלכם קן צרעות ואתם לא רואים צרעות בחורף, אך הקן לא ריק והוא יחזור לפעילות כאשר האוויר יתחיל להתחמם. אם ראיתם צרעות בחלון, הזמינו מדביר שיחפש קן צרעות וישמיד אותו בהקדם האפשרי.

 

הדברת קן צרעות בחולון

 

הזמינו מדביר צרעות בחולון לחיסול צרעות בתריס גלילה

רוב התריסים שיש בבתים בארץ הם תריסים שיש להם תיבת גלילה חשמלית או ידנית. מדובר על כוך מצוין שצרעות מאוד אוהבות להקים בו את הקינים שלהן. תיבות הגלילה הן ארוכות ויש בהן מספיק מקום כדי שהצרעה המלכה תיצור קן צרעות גדול מאוד. במצב כזה אתם תראו כל הזמן צרעות באזור החלון, אך לא תראו בפועל את הקן. אם ראיתם יותר מצרעה אחת שהולכת וחוזרת אל האזור הזה, אתם חייבים להזמין מדביר צרעות בחולון שיפתח את תריס הגלילה ויפנה את קן הצרעות.

 

איך מדבירים קן צרעות באופן מקצועי?

טיפול בקן צרעות הוא טיפול שמחייב משנה זהירות מצד המדביר וכמובן שלא כדאי לנסות ולבצע חיסול של הקן באופן עצמאי. על המדביר להגיע עם חומר ריסוס שינטרל קודם את הצרעות שבקן. המדביר יבצע פינוי קן צרעות רק לאחר שלבש בגד מיגון על כל גופו וגם על אזור הפנים. לאחר שהוא מוודא כי חומרי ההדברה הצליחו לסיים את חייהן של הצרעות, הוא יפעל לניתוק של הקן, הכנסתו לשק אטום והרחקתו מהאזור. כל התהליך הוא חשוב מאוד ועליו לבצע אותו באופן יסודי.

 

כמה יעלה לכם להזמין הדברת קן צרעות בחולון?

טיפול הדברת צרעות אופן העבודה עלות ממוצעת לעבודה
חיסול קן של צרעה מזרחית בתוך ארגז התריס המדביר שהגיע זיהה את הצרעות מסוג צרעה מזרחית באזור החלון והבין כי בתוך תריס הגלילה מסתתר כנראה הקן. תחילה הוא ריסס את האזור על מנת להדביר את הצרעות שיצאו מהתריס. לאחר מכן פירק את הארגז, ריסס את הקן עד שהיה בטוח כי כל הצרעות מתו. לאחר מכן החל בניקוי הארגז משאריות הקן. 450 ₪
חיסול קן של צרעה גרמנית שהסתתרה באדמה בחצר הבית המדביר הוזמן כי בעל הבית ראה צרעות שמסתובבות באזור החצר. המדביר זיהה כי מדובר בצרעה הגרמנית והבין כי הוא צריך לחפש את הקן באזור האדמה. לאחר שעקב אחר תנועת הצרעות, הגיע אל הקן והחל בחיסולו באמצעות ריסוס. 400 ₪
ריסוס צרעות בחולון שמסתתרות במזגן את קן הצרעות במזגן זיהה טכנאי המזגנים שהגיע לטפל במזגן שמשום מה הפסיק לבצע את פעולתו כמו שצריך. לאחר שזיהה כי יש שם קן, המליץ להזמין מדביר צרעות. המדביר הגיע אל המזגן, פירק חלקים מסוימים, ביצע ריסוס והוציא את הקן. 650 ₪

אם אתם רואים צרעות מעופפות בקרבת הבית או בחצר הבית, כנראה שמסתתר אצלכם קן. אל תחכו שהצרעות ייעלמו מעצמן, פנו אלינו ל- SOS צרעות ואנו נבצע הדברה מקצועית ויסודית במחירים מעולים.

דילוג לתוכן