להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מדביר צרעות בבת ים

מדביר צרעות בבת ים – המומחה שימנע עקיצות כואבות

צרעות הן אחד מבעלי החיים המסוכנים שחיים בקרבת בני האדם. הן אמנם לא מעוניינות לתקוף אותנו, אבל כשהן מרגישות מאוימות – ואף פעם אי אפשר לדעת מה יגרום להן להרגיש כך – הן עלולות לעקוץ. בהתאם, אם גיליתם קן צרעות בבית או בקרבתו, חשוב לטפל בכך באופן מידי – בעזרת מדביר צרעות בבת ים עם ניסיון. חברת SOS צרעות מחסלת קינים של מזיק זה בהצלחה רבה כבר יותר מ-10 שנים, מעניקה אחריות מלאה על כל עבודה ומקפידה להשתמש אך ורק בחומרים ירוקים ובעלי רעילות מינימלית.

 

הזמינו הדברה נגד צרעות בבת ים מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בבת ים – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

מדביר צרעות בבת ים

סילוק קן של צרעות – רק עם מדביר מקצועי!

חשוב להדגיש כי טיפול בקן צרעות ללא ניסיון, ללא אמצעי הגנה מתאימים וללא הבקיאות הנדרשת הוא סכנת נפשות. בניגוד לדבורה שחייה מסתיימים ברגע שהיא עוקצת, הצרעה יכולה לעקוץ שוב ושוב, ולא רק יכולה אלא גם עושה זאת כשהיא חשה סכנה. מאחר שבקן עלולות להיות צרעות רבות, התוצאה עלולה להיות מתקפה של ממש – שתגרום פגיעה חמורה. בהתאם בכל מקרה שבו מתגלה קן של צרעות, או כשיש רק חשד לכך – יש להזמין מיד מדביר צרעות מקצועי.

 

איפה עלול להימצא קן צרעות?

צרעות מגיעות לבתים ומבנים אחרים במסגרת חיפוש אחרי מזון ובעיקר מחסה. בהתאם הן עלולות להקים לעצמן קן במגוון רחב מאוד של מקומות שמתאימים למטרה זו: ארגז תריס, ארון חשמל, חריצים בקירות, כיסי חלונות, מזגן, עץ, מתחת לגג רעפים ועוד. כל קן צרעות עלול להכיל עשרות פריטים, ולכן חובה לפעול באופן מידי.

 

איך מתבצעת הדברת צרעות בבת ים?

יש מספר שיטות לבצע הדברת צרעות בבת ים. בפרט אפשר לרסס את הקן, לאבק אותו או להניח מלכודות בסמוך לו.

הריסוס והאיבוק מתאימים למקרים שבהם מיקום הקן ידוע והוא נגיש למדביר. כשאין דרך לבצע ריסוס או איבוק, המדביר יפזר באזור מלכודות שבתוכן יונח בשר מורעל. צרעות אוהבות מאוד בשר, ובתור בעל חיים חברתי הן ייקחו אותו איתן אל הקן – שם כל הצרעות, ובמיוחד המלכה, יאכלו את הפיתיון המורעל וימותו.

הריסוס והאיבוק מתבצעים בדרך כלל בשעות הערב, אחרי שכל הצרעות חוזרות אל שלהן מיום העבודה שלהן. איבוק מתאים לחללים גדולים (למשל כשיש צרעות בעליית גג), ואילו ריסוס אפשר לבצע עם נוזל ואפשר גם עם קצף.

 

איפה מוצאים מדביר צרעות בבת ים עם ניסיון עשיר?

קן צרעות הוא צרה צרורה – אלא אם כן מזמינים מדביר עם ניסיון רב שיודע לזהות את מיקום הקן ומבין בדיוק מהי השיטה היעילה ביותר לחסל אותו. או בקיצור, SOS צרעות. אנחנו מתחייבים לזמינות מרבית, כך שלא תצטרכו לחיות במתח אפילו יום אחד; להצלחה – דוגמאות למספר הצלחות מתוך אינספור סיפורי הצלחה תוכלו לקרוא בפסקה הבאה; לשימוש בחומרים שפוגעים אך ורק בצרעות ולא בבני אדם; וגם למחירים אטרקטיביים.

 

הדברת צרעות בעיר בת ים – סיפורי הצלחה

איפה היה הקן? איך טיפלנו במפגע? מחיר
קן צרעות במזגן בקומה 3 בשכונת רמת הנשיא בחרנו לאבק את המזגן החיצוני (באמצעות מוט ייעודי) ובכך חיסלנו את כל הצרעות. לאחר מכן פירקנו את הקן 480 ש"ח
סדק בקיר חיצוני של בית פרטי במרכז העיר ריסוס צרעות בבת ים בעזרת חומר הדברה ירוק. לאחר מכן סתמנו את החור בקיר עם קצף פוליאוריתן 440 ש"ח
בחלון סלון בקומת קרקע בבניין בשיכון ותיקים ריססנו את הקן ישירות מבחוץ. לאחר מכן הסרנו את החלון ופינינו את שאריות הקן 400 ש"ח
מתחת למרפסת של דירה בקומה ה-4 בבניין ברחוב בלפור ביקשנו מהשכנים בקומה ה-3 רשות להיכנס למרפסת שלהם כדי לפעול משם נגד קן הצרעות. הם השתכנעו בזכות המקצועיות שלנו, וכך יכולנו לאבק את הקן בהצלחה ולחסל את כל הצרעות 440 ש"ח

 

דילוג לתוכן