להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מדביר צרעות בבני ברק

הדברת צרעות בבני ברק – להיפטר מהן אחת ולתמיד!

מה עושים כשמגלים צרעות בבני ברק, אילו סוגים שונים של הדברת צרעות מוצעים כיום בבני ברק ומי הוא בעל המקצוע שאליו יש לפנות? תשובות לשאלות אלו ונוספות, כאן, לפניכם.

אם אתם מתגוררים בבני ברק סביר שנתקלתם לא אחת בצרעות. כאשר המפגש הזה הוא נדיר, או אחת לתקופה, אין צורך בהזמנת שירותי הדברה. אך כאשר מדובר בכמות גדולה של צרעות או אפילו במקרים בהם מזהים קן של צרעות, זה הזמן להזמין מדביר. הדברת צרעות בבני ברק היא עסק למומחים. הצרעות הן חרק מסוכן, ועקיצן, בלשון המעטה, כלל לא נעימה. הרחקת הקן שלהן באופן עצמאי לא אפשרית ונדרשת מיומנות רבה וגם ניסיון כדי לעשות זאת כהלכה. הדבר נכון גם לגבי שירותי הדברה. בין אם גיליתם את הצרעות או את הקן שלהן בבני ברק על העץ בחצר, על האדמה או אולי במזגן הצמוד לחלון ביתכם, אנחנו, ב – SOS צרעות, נוכל לספק לכם את המענה המתאים ולבצע את שירותי ההדברה הנדרשים.

 

הזמינו מדביר צרעות בבני ברק עם המלצות מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בבני ברק – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות בבני ברק

 

מתי כדאי להזמין מדביר צרעות בבני ברק?

את הצרעות אפשר לזהות במקומות שונים בשטח. לעיתים נראה כמות רבה של צרעות מתעופפות באוויר ולעיתים נגלה את הקו שלהן, ממש קרוב לבית, בחצר הצמודה או אולי על אדן החלון. הדברה של צרעות בבני ברק חייבת להיעשות על ידי מדביר מקצועי ומיומן, שיידע לזהות את פשר העניין ולהציע את הפתרון המתאים. יש סוגי צרעות שונים וגם מיקומים שונים, שבהם עשויים לגלות אותן. מדביר צרעות בבני ברק יוכל להתמודד עם המשימה ולבצע את עבודת ההדברה בדיוק כמו שצריך, ובעיקר גם בבטחה.

 

הדברת צרעות בבני ברק – באילו שיטות של הדברה מדובר?

ישנן שיטות שונות של הדברת צרעות, כאשר כל שיטה נקבעת בהתאם למיקומו של קן הצרעות שהתגלה. הנה הן השיטות העיקריות:

היכן התגלה קן הצרעות באיזו שיטת הדברה בוחרים
זיהיתם צרעות בחצר הבית שלכם? במקרה זה פיתיון הוא הפתרון המתאים והוא זה שיעזור לתפוס אותן במהרה. בהמשך משתמשים בריסוס מיוחד בדרגת רעילות נמוכה כדי להרחיקן מהחצר אחת ולתמיד.

 

זיהיתם צרעות או קן של צרעות על הקרקע, בגינה? אם זיהיתם קן צרעות בבני ברק ממש בסמוך לאדמה, על הקרקע עצמה, ישתמש המדביר באבקה רעילה מיוחדת, אותה יפזר באמצעות מאבקת. האבקה תגיע ישירות אל פתח קן הצרעות, תדבק אל הצרעות שנמצאות בפתח ותופץ, באופן הזה, בקרב כל הצרעות, כולל המלכה.
זיהיתם קן של צרעות באחד מצינורות המזגן, שצמודים לדירה שלכם? במקרה הזה ישתמש המדביר בריסוס ולאחר מכן, כדי לאטום את אותו החור בצינור שממנו נכנסו הצרעות, ישתמש בקצף מיוחד שיסתום אותו.

 

הצרעות הקימו קן בסמוך לחלון ביתכם? כאן ייעשה שימוש באבקה רעילה מיוחדת ולאחר מכן הרחקה ופינוי קן הצרעות מהחלון (הדבר יעשה באופן ידני במידה והוא אפשרי).

 

טיפול בקן צרעות בבני ברק – דוגמא לטיפול שבוצע על ידינו בעבר

במהלך השנים אנו נתקלים בלא מעט מקרים המצריכים מקצועיות רבה לצורך הרחקת קן צרעות. טיפול בקן צרעות בבני ברק הוא משימה לא קלה, והנה דוגמא לאתגר הגדול שבכך. פנייה אלינו מדיירי בניין באחת השכונות הישנות של בני ברק, הובילה אותנו ישירות אל המקום כדי לנסות לאתר קן של צרעות. הדיירים זיהו כמות רבה של צרעות שמעופפות בסמוך לאחד הבתים, ובבדיקה מעמיקה במקום, זיהינו קן של צרעות בתוך אחד מצינורות המזגנים. מדובר במזגן בגובה של 2 מטרים, מה שהפך את הטיפול בכך למורכב עוד יותר. תודות לניסיון הרב שלנו, הצלחנו לזהות את הקן מהר ולהציע את הפתרון הנכון. כך פעלנו:

√ זיהוי מהיר של קן הצרעות בתוך צינור אחד ממזגני הדירה.

√ ריסוס צרעות בבני ברק כשלב ראשון לצורך הרחקת אותן צרעות שהתעופפו באזור (ריסוס בדרגת רעילות נמוכה המותר לשימוש על פי החוק).

√ שימוש בקצף פוליאוריטן, בשלב הבא, לצורך איתור החור בצינור המזגן ומניעת כניסתן החוזרת של הצרעות אליו.

 

כמה עולה להדביר צרעות בבני ברק?

אם אתם זקוקים לשירותי הדברת צרעות בבני ברק כדאי שתדעו שעלות השירות נקבעת בהתאם לפרמטרים כמו מידת מורכבות זיהוי ואיתור הצרעות, השטח המדובר שבו נדרשת ההדברה, שיטת ההדברה שבה בוחרים ועוד. מחיר השירות הוא החל מ-250 ₪.

 

מתגוררים בבני ברק וזקוקים לשירותי הדברת צרעות? אנחנו הכתובת המתאימה

זיהיתם קן צרעות ליד הבית? מחפשים מדביר מקצועי בבני ברק כדי להרחיק את הצרעות שגיליתם וגם את הקן עצמו מהשטח כמה שיותר מהר? אנחנו ב-SOS צרעות, מציעים לכם שירותי הדברה מקצועיים בהתאמה מלאה ומדבירים מוסמכים שיגיעו עד אליכם. שיטות ההדברה שלנו מקובלות ומותרות על פי החוק והן מותאמות באופן נקודתי אל המקום, כמו גם אל סוג הצרעה שאותה יש להרחיק. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר.

דילוג לתוכן