להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

למה צרעות נמשכות?

מה צרעות אוכלות ולמה הן נמשכות?

צרעות הן סיכון ממשי. צרעה שמרגישה מאוימת – ולפעמים גם אדם שרק עובר לידה בכלל בלי לשים לב אליה גורם לה להרגיש כך – תעקוץ מיד. למעשה, היא עלולה לעקוץ גם יותר מפעם אחת מפני שבניגוד לדבורים צרעות נשארות בחיים אחרי שהן עוקצות. בהתאם רצוי לנסות למזער את הסיכון של הופעת צרעה בשטח שלכם, ולשם כך כדאי קודם כל להבין מה מושך את הצרעות אלינו.

 

למה הצרעות הגיעו דווקא אליכם?
מה מושך אותן אצלכם בגינה או בבית?

הזמינו אותנו לטיפול בקן כולל פינוי ופירוק
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בארץ

לייעוץ בחינם וללא התחייבות חייגו לטלפון:
053-352-5204

למה צרעות נמשכות

למה צרעות נמשכות?

צרעות, כמו בני אדם, זקוקות קודם כל למחסה ולמזון. את שניהם הן מוצאות אצלנו, בחצרות וגם בתוך הבתים. המחסה משמש את הצרעה כדי להתחמם בחורף, ואז באביב להטיל ביצים ולגדל את הדור הבא כדי שתהיה המשכיות למין שלהן. הצורך במחסה מושך צרעות למקומות כמו סדקים בקירות, ארגז תריס שאינו אטום לגמרי, מזגנים, עליות גג, ועוד מקום שבו עלול להימצא קן של צרעות באדמה.

גם הצורך במזון מושך צרעות למקומות שבהם נמצאים בני אדם, מפני שבלי שנרצה אנחנו מציעים להן שלל מאכלים נגישים ומזינים. עוד דבר שצרעות נמשכות אליו הוא פריחה ובפרט של פרחים בעלי צבע בולט ובוהק.

 

מה צרעות אוכלות?

* פגרים של חיות – עכבישים, חרקים קטנים ועוד. הצרעה המזרחית אוכלת גם דבורים.

* בשר – ליתר דיוק שאריות של בשר שבני אדם אוכלים, כולל דגים.

* מיצים ממותקים – אם נשפך לכם מיץ מתוק במרפסת או בחצר, ויש צרעות באזור, הן יגיעו תוך זמן קצר להתענג על הסוכר שבמיץ.

* צוף – בעיקר מפרחים צבעוניים בעלי ריח מושך.

* פירות שנשרו מעצים בחצר – בעיקר לקראת הסתיו, כשהצרעות מפחיתות את כמות החלבון בתזונה ומגדילות את כמות הסוכרים.

 

למה צרעות מגיעות רק בקיץ?

צרעות חיות לאורך כל השנה, אבל בסתיו הן מתחילות להוריד את רמת הפעילות, ובחורף הן פשוט ישנות להן במחסה שמצאו. באביב הן מתעוררות, ולכן הן מתעופפות סביבנו ועלולות לעקוץ אותנו בעיקר לאורך העונה החמה. זוהי גם העונה שבה הן מחפשות מחסה חדש וזקוקות למזון רב, ולכן הן פעילות מאוד.

 

איך למנוע מהצרעות להימשך למקום מסוים?

* צמחיה דוחה צרעותצרעות נמשכות כאמור לפרחים בצבעים בוהקים כמו אדום, צהוב וכו'. לעומת זאת צמחים כמו נענע או עישב לימון מרתיעים אותן. בהתאם מומלץ לשתול בקרבת הבית את הצמחים שמרחיקים צרעות.

* בלי שאריות מזון – אכלתם בגינה? דאגו לאסוף את כל השאריות וגם לנקות היטב את הסביבה, כך שלא יישארו פירורי בשר, כתמים של מיץ שנשפך וכו'.

* קן מזויף – צרעות לא יבנו קן במקום שכבר יש בו קן. בהתאם כדאי ליצור קן מזויף משקיות חומות, ולהציב אותו במקום בולט – וכך לגרום לצרעות לחפש מקום אחר לקנן בו.

* מניעת מחסה – חשוב לבדוק היטב כל מקום שעלול לשמש כמחסה ולאטום אותו לגמרי. בפרט חובה לעבור על המזגן, על הקירות החיצוניים ועל ארגזי התריסים.

דילוג לתוכן