להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

הדברת צרעות לבד

הדברת צרעות לבד – האם באמת כדאי?

המונח 'קן צרעות' מתאר מקום שיש בו אנשים בעלי כוונות רעות ורצון להזיק. במציאות, לצרעה אין רצון לפגוע בבני אדם, אבל אם היא מרגישה מאוימת היא לא תהסס לתקוף כדי להגן על עצמה.

בהתאם קן צרעות הוא דבר מסוכן מאוד וחשוב לטפל בו באופן מידי. בעידן שבו אנשים רבים מנסים לפתור בעיות שונות בכוחות עצמם עולה באופן טבעי השאלה איך מדבירים קו צרעות לבד, ובעמוד זה תמצאו תשובה מפורטת וגם תוכלו לגלות האם באמת כדאי לעשות זאת ללא עזרה של מדבירים עם ניסיון.

 

שוקלים להדביר צרעות לבד?
בשביל מה כשיש אותנו?
איתור + טיפול בצרעות + פינוי קן צרעות
במחיר מצחיק
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בארץ

לייעוץ בחינם וללא התחייבות חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות לבד

איך מדבירים קן צרעות לבד? הכירו את השלב הראשון

שימו לב: אם הבחנתם בצרעה בודדת או במספר נמוך מאוד של צרעות, יכול להיות שתצליחו להתמודד איתן גם בלי עזרת חברה מקצועית. במקרה כזה אפשר להבין איך להדביר צרעות לבד, אבל כשיש קן פעיל וגדול הניסיון להדביר אותו בלי להיות מומחים בתחום עלול להסתיים בפגיעה קשה מאוד.

הצרעות כאמור יודעות איך להגן על עצמן. למעשה בכל קן יש צרעות לוחמות שהתפקיד היחיד שלהן הוא לשמור על החברות שלהן. כשלוקחים בחשבון גם את העובדה שבניגוד לדבורה, צרעה לא מתה אחרי שהיא עוקצת ולכן יכולה לחזור על הפעולה שוב ושוב, הדברת צרעות לבד עלולה להסתיים בכמות גדולה של עקיצות כואבות מאוד.

 

האם אפשר להדביר צרעות לבד ללא ריסוס?

זה תלוי… אם יש לכם כמה צרעות בודדות בגינה או בדירה, הדרך להתמודד לבד עם צרעות היא באמצעות מלכודות ייעודיות. בתוך המלכודת, שהצורה שלה היא מיכל או בקבוק, יש פיתיון שמושך את הצרעה. החורים שבמלכודת מאפשרים לצרעות להתעופף פנימה, אבל לא לצאת החוצה. כתוצאה מכך צרעה שנכנסה תישאר בפנים עד שתמות, מטביעה או מהתייבשות.

המלכודת היא רב-פעמית, אבל צריך להחליף את הפיתיון אחרי שהוא נגמר. שוב חשוב להדגיש שאמנם ניתן להדביר צרעות לבד בלי ריסוס, אך רק אם יש אצלכם צרעות בודדות. אם יש מושבה שלמה בתוך קן צרעות שנמצא בחצר למשל, לא תוכלו להציב מספיק מלכודות כדי לתפוס את כולן. בנוסף, המלכה נשארת בקן שם היא מוגנת ומטילה עוד ביצים.

 

האם קיימת הדברה עצמית נגד צרעות בשיטה טבעית?

עוד אופציה של טיפול עצמאי בבעיית הצרעות היא שיטות הרחקה טבעיות, שגם הן אפקטיביות רק אם עדיין אין קן. אם יש קן, נדרשת הדברת צרעות מקיפה כולל חיסול הקן. בין האפשרויות:

* שמן אתרי – הריחות שדוחים צרעות הם של למון גראס, ציטרונלה ומנטה. יש לרסס תערובת של מים עם כמה טיפות של שמן אתרי מתאים במקומות שבהם הבחנתם בצרעות (ולחזור על הפעולה מספר פעמים, כדי לוודא שאף צרעה לא תחזור).

* קן מזויף – אם הצרעה חושבת שכבר יש קן במקום מסוים, היא תלך לחפש מקום אחר לקנן בו. אפשר לקנות קן מזויף ואפשר להכין אחד מנייר חום, ובכל מקרה חשוב לתלות במקום בולט.

* צמחיה – נענע חריפה ונענע קרחת דוחים צרעות. מצד שני צמחים צבעוניים מאוד מושכים צרעות. אם בכל זאת תרצו צמחים כאלה, הקפידו לשתול אותם כמה שיותר רחוק מהבית.

דילוג לתוכן