להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מדביר צרעות בקריות

הדברת צרעות בקריות בחצר ובקרבת הבית

צרעה נחשבת למזיק מסוכן מהסיבה שאנשים עלולים לפתח תגובה אלרגית לעקיצה שלה. מכיוון שרוב האנשים לא נעקצים מצרעות על בסיס יומי ויש כאלו שלא נתקלו בעקיצה כזו מעולם, אנו לא יכולים לדעת איך הגוף יגיב לכך. בכל מקרה שבו גיליתם קן צרעות בקרבת הבית, אתם חייבים להזמין הדברת צרעות בקריות ולא לקחת את הסיכון. אנו בחברת SOS צרעות נדאג לטפל בכל קן צרעות שנמצא בחצר הבית או בקרבתו.

 

הזמינו מדביר צרעות בקריות עם המלצות מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בקריות – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות בקריות

 

הדברת צרעות בקריות לפי מיקום הקן

יש מספר מקומות ידועים שצרעות אוהבות לשהות בהם וכאשר תזמינו מדביר צרעות בקריות, הוא ינסה לאתר את הקן בעזרת מעקב אחר מעוף הצרעה וזאת במידה ואתם לא הבחנתם בקן. צרעות יכולות להסתתר בקן בחצר הבית במקומות שונים, אם מדובר על צרעה גרמנית, הקן שלה יהיה במחילה בתוך האדמה וברוב הפעמים המדביר ימצא את הקן באזור החלון, אזור מעטפת הבית הצמודה לגג, עליית הגג ואפילו בתוך המזגן. כל מיקום מצריך התאמה של שיטת ההדברה.

 

מהי הדרך הנפוצה להדברת צרעות בחצר ובבית?

הדברה נגד צרעות בקריות מתחילה בזיהוי הקן ותתבצע בעיקר בשעות הערב כאשר המדביר בטוח שרוב גדול של הצרעות נמצאות בתוכו. לאחר מכן, ילבש המדביר כפפות, לבוש שמכסה את כל גופו ולא מאפשר כניסה של הצרעות או עקיצה דרך הבגד וגם מסיכה לפנים. לאחר מכן, יכין את חומר ההדברה הרעיל בתוך מכשיר שנקרא מאבקת באמצעותו מתבצע ריסוס נגד צרעות בקריות ישירות לתוך הקן. המטרה היא לדאוג שכל הצרעות יסיימו את חייהן, לפני הסרת הקן.

לאחר שהמדביר בטוח שאין צרעות חיות בתוך הקן, הוא יסיר את הקן במלואו, יניח בתוך שק אטום ויזרוק במכולת הזבל הקרובה. השק יוודא גם אם נותרה צרעה בחיים, היא לא תוכל לצאת והסרת הקן, יוודא שלא פוקדות אותו צרעות חדשות.

 

מה עושים כאשר הקן נמצא במקום שקשה להגיע אליו?

מדבירי צרעות מקצוענים כמו שיש אצלנו ב-SOS צרעות, יודעים להגיע לכל קן ובכל גובה. אם יש קן צרעות במזגן, אנו נגיע אליו, נבצע ריסוס בעזרת המאבקת, נפרק את חלקי המזגן שניתנים לפירוק ונסיר את הקן. כמו כן, אנו מגיעים גם אל חלונות גבוהים וגגות בעזרת סולם או כל אמצעי שיעזור לנו לבצע פינוי של הקן. אנו עושים זאת במשנה זהירות ובמקצועיות.

 

האם מדביר צרעות בקריות יכול לבצע הסרה של הקן?

כמו בכל מזיק, ודאי תמצאו שיטות הדברה שניתן לבצע עצמאית בבית. במקרה של צרעות, זה לא מומלץ ומאוד מסוכן. כאשר הצרעות מרגישות שהפריעו את מנוחתן, הן יוצאות למתקפה שעשויה להסתיים במאות עקיצות המביאות את האדם למצב רפואי קשה ואף למוות במקרים חריגים. עם הדברת צרעות לא מתעסקים לבד, אלא מזמינים מדביר צרעות מיומן שיודע לבצע את העבודה ושיש ברשותו את הכלים הנכונים להדביר אותן ולהסיר את הקן.

דילוג לתוכן