להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

הדברת צרעות בנתניה

הדברת צרעות בנתניה לפי סוג הצרעות

בארץ ישראל קיימים מספר סוגים של צרעות, בניהן הצרעה הגרמנית, הצרעה המזרחית, הצרעה הטייחת והצרעה הפלכית. לכל סוג של צרעה כזו יש מאפיינים המאפשרים לזהות אותה, לדעת היכן נמצא הקן שלה ואת הדרך הנכונה להדביר אותה. כאשר יגיע אליכם מדביר לשירות של הדברת צרעות בנתניה, הוא יאבחן קודם לכן את סוג הצרעה וכך ידע את המשך שלבי הטיפול.

 

הזמינו מדביר צרעות בנתניה עם ניסיון מהיום להיום
ריסוס, פינוי ופירוק הקן עם אחריות
מחיר מ-250 ₪
טיפול ללא עלות במידה והקן חוזר לאותו מקום (בטווח של חצי שנה)
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מהירה לכל מקום בנתניה – תוך שעה אצלכם!

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

הדברת צרעות בנתניה

 

הדברת צרעות בנתניה כאשר מדובר בצרעה גרמנית

הצרעה הגרמנית היא צרעה שדומה בגודלה לדבורה ואורכה מגיע ל-16 ס"מ. גופה צהוב עם כתמים שחורים בצורת משולש, רגליה צהובות ומחושיה שחורים. הייחודיות של צרעה גרמנית שהקן שלה מסתתר באדמה או בגזעי עץ חלולים, מאחורי סלעים או מתחת לרהיטים שאין להם שימוש בגינה. כאשר המדביר מזהה את הצרעה הגרמנית הוא ידע שעליו לחפש קן בצורת כדור נייר באזור האדמה. נכון, זה נשמע כמו לחפש מחט בערימת שחט, אך זה לא באמת כך, כאשר יש קן, תמיד יחוגו סביבו מספר צירות וכך יהיה קל להגיע אליו.

 

קן צרעות בחצר בנתניה

 

הדברת צרעות בנתניה כאשר מדובר בצרעה מזרחית

הצרעה המזרחית היא למעשה הדבור שמוכר לכולנו. מדובר על צרעה גדולה באורך של 25-35 ס"מ. צבע גופה חום ויש לה פס רוחבי צהוב על הבטן וכתמים צהובים. רגליה בצבע חום ומחושיה בצבע חום בהיר. לצרעה המזרחית יש ארס מסוכן שעלול להביא למצב מסכן חיים במידה ואתם אלרגיים. הקן של הצרעה מהסוג הזה עשוי להיות באדמה, אך היא מאוד אוהבת לבנות אותו גם במזגנים, תריסים וסדקים בקיר. במקרה של צרעה מזרחית, אתם חייבים ריסוס נגד צרעות בנתניה שיהרוג את כולן גם בגלל המסוכנות שלהן וגם בגלל שלאחר העקיצה הן יכולות להמשיך ולעקוץ, זאת בניגוד לדבורים שמתות לאחר העקיצה.

 

הדברה ופינוי קן של צרעה טייחת בנתניה

הצרעה הטייחת אינה מסוכנת לבני אדם, היא מסוכנת למקומות שבהם יש מרעה כבשים שאותם היא עוקצת והן משמשות לה למזון. אתם תרצו להזמין מדביר צרעות בנתניה שיפנה את הקן של הצרעה הטייחת כי למעשה היא לא תתפנה בצורה אחרת ותקים עוד קנים. הצרעה הטייחת היא צרעה באורך של 17-27 ס"מ, רוב גופה שחור, רגליה שחורות צהובות ויש על גופה מעין גבעול שנראה כמו רגל נוספת בצבע צהוב. לצרעה זו קנים מיוחדים שעשויים מבוץ והם נראים כמו שכבת טיח עבה. לרוב ימצא המדביר את הקינים שלה בקרבת חלונות הבית.

 

הדברה ופינוי קן של צרעה פלכית

הצרעה הפלכית היא אחת הצרעות הנפוצות ביותר. היא שחורה ברוב גופה ויש עליה כתמים צהובים ופסים על הבטן, רגליה צהובות ומחושיה כתומים ושחורים. לצרעה הפלכית קן גדול מאוד הדומה בצורתו למעין מטריה בגוון אפו בהיר הדומה לנייר, עם חורים מאוד גדולים. בקן כזה מסתתרות המון צרעות ויש להן פעילות ענפה. הקן יהיה בדרך כלל על גגות, אזורי טיח, אדן החלון ועוד והוא מחובר בעדינות באזור אחד שלו. הצרעה הפלכית מסוכנת למי שאלרגי לעקיצה שלה והיא מחייבת טיפול של הדברה נגד צרעות בנתניה באופן מקצועי.

אנו בחברת SOS צרעות מטפלים בכל סוגי הצרעות. הדברת צרעות מתחילה בזיהוי הצרעה, זיהוי הקן, ריסוס שלו בעזרת מאבקת והסרה מהקן במקצועיות ולצמיתות. אנו עושים את כל התהליך בעזרת כלים וחומרים בטוחים לשימוש, אנו לוקחים משנה זהירות גדול בעת העבודה ומגיעים לחיסול הקן מכל גובה.

דילוג לתוכן