להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

האם K300 הורג צרעות

האם K300 הורג צרעות?

צרעה היא בעל חיים מלחיץ. אמנם הגודל שלה הוא בסך הכל 2 ס"מ, אבל העקיצה שלה כואבת מאוד ויש גם מקרים של תגובה אלרגית קשה במיוחד לארס שלה. בהתאם כל מי שמגלה אצלו בבית או בעסק צרעה רוצה לדעת איך אפשר לחסל אותה, ובמיוחד האם אמצעים פשוטים כמו K300 יכולים לעזור. כאן בעמוד תמצאו תשובה מפורטת לשאלה הזו וגם הסברים כלליים איך פותרים את בעיית הצרעות.

 

האם K300 הוא פתרון פלא לצרעות?
הזמינו רק הדברה מקצועית!
ייעוץ בחינם עם מדביר מוסמך
רישיון המשרד להגנת הסביבה
ריסוס עם חומרי הדברה מאושרים

לייעוץ בחינם וללא התחייבות חייגו לטלפון:
053-352-5204

האם K300 הורג צרעות

כן, אבל…

K300 משווק כקוטל חרקים. הוא משמש בעיקר לחיסול תיקנים אמריקאים (ג'וקים) ונמלים, אבל באופן עקרוני הוא יכול להרוג גם צרעות. מצד שני חשוב להדגיש שהוא לא מבטיח פתרון מלא לבעיית הצרעות.

הסיבה לכך היא שייתכן שיש אצלכם קן שלם של צרעות ולא רק צרעה אחת. במקרה כזה הריסוס עם ה-K300 אמנם חיסל את הצרעה, אבל בקן יש עוד צרעות רבות.

עוד כדאי לקחת בחשבון שצרעה, למרות התדמית שלה, לא תתקוף בני אדם – אלא אם כן היא מרגישה מאוימת. כשאתם מתקרבים לצרעה עם התרסיס היא מן הסתם תחוש בסכנה, ולכן עלולה לעקוץ ראשונה ולגרום לכאב של ממש.

 

האם יותר יעיל לחסל צרעה עם מלכודת במקום עם K300?

דרך נוספת להיפטר מצרעה בודדת, בלי להתקרב אליה, היא באמצעות מלכודת. אפשר לקנות מלכודת מוכנה שנראית כמו מיכל ואפשר לבנות אחת בבית באמצעות בקבוק פלסטיק גדול שחוצים אותו לשניים ומניחים את הראש הפוך בתוך החלק התחתון. בכל מקרה נדרשת סבלנות עד שהצרעה תיפול בפח, וכאמור שיטה זו מתאימה רק כשיש צרעה אחת או מספר נמוך מאוד של צרעות. קשה לקבוע עם שיטה זו היא יותר מוצלחת מריסוס עם K300, ואנו בחברת SOS צרעות לא ממליצים לכם להדביר צרעות לבד בדרכים אלו.

 

איך אפשר לדעת אם יש עוד צרעות בבית או בעסק?

במושבה של צרעות לכל פרט יש תפקיד משלו. רוב הצרעות הן פועלות שיוצאות בבוקר ליום העבודה שלהן – איסוף צוף ומזון עבור חברותיהן. בתוך הקן יש מלכות שהתפקיד שלהן הוא להטיל ביצים וכך להבטיח את המשך המין. עוד תפקיד הוא שמירה והגנה – צרעות שמתעופפות מחוץ לקן כדי לזהות סכנות, להתריע וגם לתקוף את מי שמנסה לפגוע בקן.

אם ראיתם צרעה אחת, יש סיכוי סביר שהיא אחת השומרות, ובמקרה כזה נדרש פתרון כולל לחיסול הקן.

 

למה כדאי להזמין מדביר במקום לרסס צרעות עם K300?

אם יש קן צרעות, הדרך היחידה לישון בשקט בלי להסתכן בעקיצות כואבות (שעלולות לגרום גם לתגובה אלרגית חמורה!) היא הזמנת מומחים בתחום.

מדבירים מיומנים מגיעים כמובן עם ציוד מגן וגם עם ציוד ייעודי לחיסול הקן.

1. אופציה אחת היא ריסוס עם ג'ל.

2. אופציה שנייה היא ריסוס עם קצף.

3. אופציה שלישית היא איבוק – פיזור אבקה באמצעות מוט ארוך במקומות שהגישה אליהם יחסית מוגבלת או כשהקן נמצא בשטח נרחב.

אחרי שמחסלים את כל הצרעות שבקן, חשוב גם לפנות את הקן ולנקות את המקום כדי שהוא לא ישמש להקמת עוד מושבת צרעות. פעולה נוספת של מדביר אחראי היא לספק המלצות למניעת הגעת צרעות חדשות, בעיקר באמצעות שיפור האיטום.

דילוג לתוכן