להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

תרסיס נגד צרעות

האם יש תרסיס נגד צרעות ביתי יעיל? בדקנו בשבילכם

האם תרסיס נגד צרעות שמכינים בבית יכול להיות בטוח ויעיל לשימוש, האם שמן WD-40 יכול לשמש כתרסיס נגד צרעות ובאילו תכשירים משתמשים מדבירים מוסמכים לחיסול צרעות? על כל השאלות האלה תקבלו מענה כבר עכשיו.

כל אחד היה רוצה להיות מקגייוור ולהציל את עצמו ממצבים מסוכנים בעזרת קצת תושייה, ואחת הדרכים הפשוטות ביותר לעשות זאת היא בעזרת הכנת תכשירי הדברה ביתיים. סבון כלים, שמנים אתריים, חומץ ועוד – כל אלו יכולים לשמש כמרכיבי מפתח בתכשירים שכאלה, אך בטח לא תתפלאו לגלות שהם לא תמיד יעילים כמו שזה נשמע בכתבות ברחבי הרשת. תרסיס נגד צרעות צריך לפגוע באחד המנגנונים החשובים של גופן של הצרעות על מנת לחסל אותן ביעילות, ועליו לפעול באופן מידי ולכסות שטח גדול יחסית, מאחר שכל צרעה שתצליח להימלט מהקן תסכן אתכם בעקיצה. לכן תמיד כדאי להזמין מדביר מומלץ לטיפול בצרעות ולא לנסות שיטות ביתיות כאלה ואחרות.

 

באילו תרסיסים משתמשים מדבירים מוסמכים לצרעות?
ריסוס נגד צרעות
 מחיר מ-250 ₪
שימוש בחומרי הדברה מאושרים – 100% הצלחה!
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מידית מהיום להיום

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

תרסיס נגד צרעות

למה ספריי נגד צרעות שמכינים בבית הוא בעייתי?

רוב המזיקים אינם מסוכנים לכם, ולכן אם למשל תכינו לעצמכם תכשיר הדברה ביתי נגד נמלים או נגד ג'וקים, גם אם זה לא יעבוד לא באמת קרה שום דבר – סתם בזבזתם זמן ומאמץ. עם זאת, הצרעות עלולות לעקוץ אתכם, מה שיכול להיות מסוכן מאוד למי מכם שאלרגי. זאת ועוד, אם צרעה אחת עוקצת אתכם היא מסמנת אתכם בעזרת כימיקלים שעוזרים לצרעות אחרות לזהות אתכם ולעקוץ גם כן.

ניסינו בעצמנו מתכונים כאלה ואחרים לספריי ביתי לטיפול בצרעות, ולא מצאנו אף אחד מהם כיעיל כמו חומרי ההדברה המקצועיים שבהם אנחנו משתמשים בחברת SOS צרעות. למעשה, אכן הצלחנו להכעיס את הצרעות מבלי לחסל אותן – במקרה שכזה גם לא ניתן לבצע פינוי קן צרעות. על כן, אנחנו ממליצים לכם בחום – לא לנסות להשתמש בתרסיס ביתי נגד צרעות.

 

ומה בנוגע לשמן WD-40 נגד צרעות?

שמן WD-40 ידוע בכך שיש לו מאות ואף אלפי שימושים שונים, ויש הטוענים שהוא גם יעיל נגד צרעות. ואכן כשניסינו אותו התברר לנו שהשמן מסוגל לחסל צרעה במהירות, אך זאת כל עוד מכוונים אותו על צרעה בודדת. במקרה של קן שלם השמן לא באמת עוזר לטפל בכל הצרעות שבו, וגם במקרה הזה הצרעות פשוט הופכות לתוקפניות ומנסות לעקוץ את כל מי שלדעתן מהווה עבורן סכנה.

גם כאן אנחנו נדגיש ונאמר – מומלץ שלא להתעסק עם הצרעות. אם ראיתם צרעה אחת בודדה שעמדה על אדן החלון, אפשר לנסות לחסל אותה עם שמן WD-40, אך דעו לכם שאם תפספסו אתם בהחלט תסתכנו בעקיצה. אם לעומת זאת מדובר בקן שלם, אל תיגשו אליו ואל תנסו להדביר אותו. השאירו את העבודה הזו למדבירים מקצועיים בעלי ציוד מגן וחומרי הדברה אמיתיים.

 

באיזה תרסיס נגד צרעות משתמשים מדבירים?

אנחנו משתמשים ב-2 סוגי תכשירים שמאושרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה, והם דיפטרון א'.ס'. וצרעון. בשניהם יש הרכב חומר פעיל יחסית זהה, אולם אף לא אחד מהם מתאים לשימוש עבור הקהל הרחב. ריסוס קן צרעות בתכשירים אלה נעשה אך ורק על ידי מדביר מוסמך עם רישיון, אולם לעיתים ההדברה כלל לא תיעשה בעזרתם, אלא בעזרת אבקה שרעילה לצרעות. הבחירה בשיטת ההדברה תיעשה על פי השטח שבו התגלה הקן. אנחנו מעדיפים לרוב להשתמש במאבקת, אולם להדברה נקודתית יעזרו לנו יותר תכשירי הריסוס.

דילוג לתוכן