להזמנה מיידית:
053-352-5204

לקבלת הצעת מחיר
להדברת צרעות
חייגו: 053-352-5204

ממליצים עלינו
מה חדש

מה עושים עם קן צרעות

מה עושים עם קן צרעות והאם חייב להזמין מדביר?

מה לעשות עם קן צרעות בתוך הבית, מה עושים עם קן צרעות שאין בו צרעות, מה עושים עם הקן אחרי שמדבירים אותו ואיך למנוע הופעה של קן צרעות חדש לאחר ההדברה? כל התשובות מחכות לכם כאן.

קני צרעות יכולים לצוץ כמעט בכל מקום, כשחלק מהצרעות בוחרות להקים את הקנים שלהן מתחת לגגות או על עצים, ואילו אחרות בוחרות בחריצים בקירות ואפילו באדמה שלצד הבית. אך מה עושים עם קן צרעות ברגע שמוצאים אותו? האם מיד חובה להתקשר למדביר? בדרך כלל התשובה היא כן, בעיקר אם אתם רואים צרעות שיוצאות מהקן וחוזרות אליו, אולם לעיתים לא חייב להדביר את הקן כלל. אנחנו בחברת SOS צרעות נוכל לסייע לכם בהדברת הקן ו/או בפינויו במחיר משתלם, וגם תקבלו מאיתנו אחריות על ההדברה בכתב למשך חצי שנה.

 

מצאתם קן צרעות בבית או בחצר – מה עושים?
הזמינו אותנו להדברה וטיפול בקן צרעות!
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הגעה מידית מהיום להיום

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5204

מה עושים עם קן צרעות

מה עושים אם יש קן צרעות בבית?

כשמוצאים קן צרעות בתוך בבית התגובה הראשונה היא פאניקה, ובצדק. אנחנו מליצים לכם להתרחק כמה שיותר מהקן ולהימנע מלנסות לטפל בו בעצמכם, מאחר שאין לכם מספיק ידע וכלים כדי להתמודד עם הצרעות התוקפניות. הדברת צרעות צריכה להתבצע בזהירות ועם ציוד מגן שעוטף את כל הגוף, וכן עם חומרי הדברה שמאושרים לשימוש רק של מדבירים על ידי המשרד להגנת הסביבה. עד שנגיע אליכם ודאו שילדים ובעלי חיים ישמרו מרחק מהקן.

 

קן צרעות בבית לפני ואחרי

 

מה עושים נגד קן צרעות ריק?

בכל שנה מלכת קן הצרעות מוצאת לעצמה מקום מוגן כדי להיכנס בו לתרדמת חורף, ובקיץ הבא היא תקים קן חדש. לכן יכול מאוד להיות שתמצאו קן ריק בסביבת ביתכם, אשר בו נעשה שימוש על ידי הצרעות בעבר, אולם כיום הן עברו לבית חדש שעדיין נמצא בסביבתכם ולא זיהיתם. אז אחרי שמצאתם קן צרעות מה עושים אם גיליתם שהוא ריק? יתכן שתרצו להשאיר אותו במקומו, מאחר שהוא יסמן לצרעות אחרות שלא להקים קן סביבו. עם זאת יש להחלטה שכזו גם כמה חסרונות, למשל דבורים עלולות להקים מושבה בתוך הקן הישן. כמובן שאם אתם מתכננים למכור או להשכיר את הבית, אין כאן שאלה – תצטרכו להיפטר מהקן, ואנחנו נשמח לעזור לכם בכך.

 

מה עושים עם קן צרעות אחרי שמדבירים אותו?

כפי שאתם מבינים, אין כל חובה לפנות את הקן, אך זה מומלץ. פינוי קן צרעות אמנם לא ישפיע עד כדי כך על האפשרות שהבעיה תחזור על עצמה, אך מאחר שהוא יכול לשמש כמעין "דחליל" למניעת נגיעות בשנית, יתכן שתרצו להשאיר אותו. עם זאת באזורים מסוימים הוא עלול להוות סכנה, למשל בתוך מזגן חיצוני, שם הוא עלול להתפרק ולפגוע במנגנון של המזגן. כשאנחנו מדבירים צרעות אנו תמיד מפנים את הקן – זאת כמובן אלא אם כן ישנה התנגדות מצד הלקוח – ואנחנו משאירים אחרינו אזור נקי ומצוחצח.

 

איך מונעים הקמה של קן צרעות מראש?

דרך אחת שכבר למדתם היא להשאיר את הקן הישן במקומו, אך יש עוד שלל דרכים למנוע אפשרות שהצרעות יחזרו להקים קן חדש בסביבתכם:

√ דאגו שלא יהיו מקורות מזון בסביבה שבה מצאתם את הקן הקודם – פירות, מזון לבעלי חיים וכדומה.

√ ודאו שהדלתות והחלונות שלכם לא מאפשרים חדירה של חרקים מעופפים לתוך הבית בעזרת רשת וסף במידת הצורך.

√ שתלו צמחים בגינה שדוחים צרעות, כמו למשל נענע, בזיליקום, גרניום, ציפורן החתול או לענה.

√ ודאו שפחי האשפה שמחוץ לבית סגורים היטב ונקיים.

√ כסו חורים שקיימים באדמה או בחלקות שבין דשא לבטון – יש צרעות שמקימות קנים באדמה, כמו למשל הצרעה הגרמנית.

דילוג לתוכן